فصلی نو ،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی مشاور خود در امور اقتصادی و سرمایه گذاری  را منصوب کرد . به گزارش فصلی نو ، علی محمد احمدی با صدور حکمی “چنگیز هاشمی ” را بسمت مشاور ا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور اقتصادی و سرمایه گذاری  منصوب کرد . چنگیز هاشمی […]

فصلی نو ،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی مشاور خود در امور اقتصادی و سرمایه گذاری  را منصوب کرد .

به گزارش فصلی نو ، علی محمد احمدی با صدور حکمی “چنگیز هاشمی ” را بسمت مشاور ا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور اقتصادی و سرمایه گذاری  منصوب کرد .

چنگیز هاشمی هم اکنون سمت نایب رئیسی اتاق بازرگانی یاسوج را بر عهده دارد , و در زمان انتخابات ریاست جمهوری عهده دار قائم مقام رئیس ستاد حجت السلام حسن روحانی در استان بود .

اصلاح طلب شاخص استانی بسمت مشاور اقتصادی استاندار منصوب شد.

دکتر هاشمی مدرس دانشگاه در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا  است.

نامبرده از چهره های سیاسی شاخص اصلاح طلب استان است و بعنوان چهره ای تأثیرگذار در جریان سیاسی استان تاکنون نقش آفرینی نموده است و از معتمدین احزاب سیاسی اصلاح طلب استان به شمار میرود که تا کنون بخش مهمی از مطالبات جریان سیاسی همسو با دولت را بواسطه مقام ارشد در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی پیگیر بوده است .

ایشان در دوره استانداری جناب آقای دکتر خادمی گزینه جدی معاونت امور هماهنگی عمرانی بوده است.

دکتر چنگیز هاشمی دارای درجه دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بر دووی فرانسه و دانشجوی فوق دکترا (post-dc ) دانشگاه گرونبل فرانسه در عرصه فارغ التحصیلی است. دکتر هاشمی مدرس دانشگاه در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

فصلی نو – ضمن تبریک به جناب هاشمی به جهت این انتصاب برای وی آرزوی توفیق روز افزون دارد .