پیام تبریک سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل به مناسبت روز پرستار

فصلی نو ، بمناسبت ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل با ارسال پیامی این روز را تبریک گفت .

به گزارش فصلی نو در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

حرفه پرستاری بیانگر ارزش های والای انسانی در یاری رسانی به هم نوع است که جایگاه رفیعی در فرهنگ ایرانی-اسلامی مان دارد و همواره مورد ستایش قرار گرفته است.

سالروز ولادت با سعادت بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب(س)به پاسداشت تلاش ها و زحمات شبانه روزی جامعه شریف و خدوم پرستاری به روز پرستار نامگذاری شده است تا فرصتی گرانبها  ارج نهادن به این جایگاه ارزشمند است .

جامعه پرستاری یکی از مهم ترین حلقه های زنجیره سلامت کشور است که با پویایی، تعهد و هدف الهی خود که همانا تسکین آلام بشر است، نقش به سزایی در ارتقا سطح سلامت کشور و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

اینجانب سالروز ولادت پرستار زخم های به خون نشسته قیام کربلا، حصرت زینب کبری(س) را در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی به جامعه پرستاری تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار سبحان توفیقات روز افزونتان را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران،منویات مقام معظم رهبری(دامه برکاته)و برنامه های دولت تدبیر و امید خواستارم.

با احترام 

خیرالله نوریان 

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8164

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: