فصلی نو ، مدیر امور آب و فاضلاب شهری کهگیلویه نسبت به سخنان امام جمعه قلعه رئیسی واکنش نشان داد. به گزارش فصلی نو به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد داریوش فقهی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سخنان امام جمعه قلعه رئیسی در رابطه […]

فصلی نو ، مدیر امور آب و فاضلاب شهری کهگیلویه نسبت به سخنان امام جمعه قلعه رئیسی واکنش نشان داد.

به گزارش فصلی نو به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد داریوش فقهی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سخنان امام جمعه قلعه رئیسی در رابطه با وضعیت آب این شهر گفت: سخنان امام جمعه قلعه رئیسی فاقد وجهه کارشناسی و به دور از واقیعت است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری کهگیلویه با بیان اینکه شهر قلعه رئیسی در سال های اخیر هیچگونه مشکل قطعی یا افت فشار آب به صورت مداوم نداشته است، اظهار کرد: نوسان و قطعی کوتاه مدت آب که در اثر توسعه و اصلاح شبکه اجنتاب ناپذیر است.

وی گفت: شبکه توزیع آب قلعه رئیسی در سه سال اخیر به صورت کامل اصلاح و نوسازی شده است و قلعه رئیسی تنها شهری است که فاقد شبکه فرسوده است.

فقهی پور ادامه داد: طی هفته های اخیر دو پیمانکار نصب انشعاب داخلی گاز در سطح شهر قلعه رئیسی در حال فعالیت هستند که در مواردی باعث خساراتی به شبکه توزیع آب وارد شد و البته این موضوع با توجه حجم بالای خاکبرداری بروز این گونه خسارات اجتناب ناپذیر است.

وی عنوان کرد: تلاش شد با ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین آبفای قلعه رئیسی و پیمانکاران اداره گاز این خسارات به حداقل برسد و شاهد قطعی کوتاه مدت آب هم نباشیم.
وی از امام جمعه قلعه رئیسی خواست در اظهار نظرهای خود در مورد وضعیت خدمات رسانی ادارات بدون کاشناسی صحبت نکنند چرا که با اینگونه صحبت های غیرکارشناسی خدمات نظام و دولت تحت شعاع قرار می گیرد و باعث تزریق نا امیدی به بدنه جامعه می شود.