افتتاح مجموعه کافه و رستوران سالیز در دنج ترین نقطه یاسوج + تصاویر

صادقی به خبرنگاران گفت: این مجموعه از سری پروژه های واگذاری شهرداری یاسوج جهت کسب درامد پایدار محسوب می شود که تمامی عملیات کلنگ زنی تا بهره برداری در زمان مدیریت من در سیمای شهری بوده است .

فصلی نو ، جمع کثیری از مردم یاسوج اوایل هفته جاری درپارک ساحلی این شهر و ظلع شمالی بلوار رجا گرد هم آمدند تا شاهد آیین افتتاح یک کافه رستوران شیک و مجلل باشند .

به گزارش فصلی نو ، امکانات و طراحی مجموعه غذایی و کافه رستوران سالیز که می شود گفت در سطح شهعر یاسوج منحصر بفرد است از سری املاک واگذاری شهرداری به بخش خصوصی است که با حضور دهراب پور عضو شورای شهر یاسوج و مدیران سابق و کنونی سازمان سیما و منظر شهری شهرداری یاسوج به بهره برداری رسید .

ری به بخش خصوصی است که با حضور دهراب پور عضو شورای شهر یاسوج و مدیران سابق و کنونی سازمان سیما و منظر شهری شهرداری یاسوج به بهره برداری رسید .

یکشبنه شب هفته جاری مردم گرد آمده در مجموعه غذایی سالیز علاوه بر بازدید از بخش های مختلف این مرکز پذیرایی شاهد اجرای شاد و متنوع بهمراه پخش موسیقی زنده سنتی بودند که تحرکات بازدید کنندگان نشان از رضایت مندی آنان از برنامه های اجرا شده و همچنین مکان دنج و مفرح کافه رستوران سالیز می داد .

آنگونه که فرشاد صادقی مدیرعامل سابق سیما و منظر شهری شهرداری یاسوج می گوید باز هم تاثیر گرانی و افزایش نرخ تورم بر قیمت تمام شده این مجموعه تاثیری سنگینی داشته است .

صادقی به خبرنگاران گفت: این مجموعه از سری پروژه های واگذاری شهرداری یاسوج جهت کسب درامد پایدار محسوب می شود که تمامی عملیات کلنگ زنی تا بهره برداری در زمان مدیریت من در سیمای شهری بوده است .

وی زیر بنای مجموعه غذایی سالیز را ۳۰۰ متر اعلام کرد و افزود: مساحت محوطه و مجموعه ساختمانی این طرح حدود ۱۵۰۰ متر مربع است .

مدیرعامل سابق سیما و منظر شهری شهرداری یاسوج گفت : قرار بود این طرح با ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری برسد که با توجه به تورم سنگین و اضافه کردن بخش های به طرح ، اعتبار هزینه شده برای این پروژه به۹۵۰میلیون تومان رسید .

فرشاد صادقی اشتغال زایی ۱۵ نفر ، حمایت از جوانان ، کسب درامد پایدار برای شهرداری را مهمترین دلایل فعالیت این طرح اعلام کرد و گفت : تمامی مراحل واگذاری این پروژه با برگزاری مزایده عمومی و بصورت کاملا قانونی صورت گرفته است.

صادقی اضافه کرد: فازی دوم این مجموعه در سال آتی انجام خواهد گرفت که در حال حاضر آمادگی پذیرایی از ۴۰۰ نفر را بصورت همزمان را دارست .

مدیر مجموجه غذایی سالیز در این باره می گوید: این مجموعه در سه فاز تدارک دیده شده است که کافی شاپ ، سفره خانه سنتی و قهوه خانه در حال حاضر فعالیت می کند .

محمد بهروزی در ادامه با اشاره به گرمی هوا عنوان کرد: بنا به وضعیت کنونی هوا اکنون فقط در شبها به مشتریان محترم خدمات ارائه می شود و بزودی در روز نیز فعالیت خواهیم کرد .

بهروزی در ادامه به همکاری شهرداری و شورای شهر یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت : برای به بهره برداری رسیدن این مجموعه شهرداری یاسوج و اعضای شورای شهر همکاری در خور توجهی داشتند ضمن اینکه لازم است علاوه بر این عزیزان از زحمات دکتر صادقی مدیر عامل وقت سیما و منظر شهرداری یاسوج و همچنین مهندس شجاعی مدیر کنونی سیما و منظر شهرداری تقدیر ویژه کنم. .

محمد بهروزی با تاکید بر اینکه این مجموعه آمادگی برگزاری مراسمات شاد را دارد ابراز داشت: ظرفیت آنلاین مجموعه جهت پذیرایی از مهمانان حدود ۴۰۰ نفر است که تمامی امکانات برای برگزاری اینگونه مراسمات از جمله جشن های تولد را داراست .

مدیر مجموعه کافه رستوران سالیز خاطرنشان کرد: در فاز بعدی فست فود و آلاچیق به این مجموعه اضافه خواهد شدضمتن اینکه ایجاد فضای ورزشی و چند فضای دیگر از برنامه های توسعه این مجموعه خواهد بود .

مجموعه غذایی سالیز -یاسوج بلوار رجا – پارک ساحلی روبروی آنیل – تلفن رزرو ۰۹۱۷۳۴۱۱۸۸۴- بهروزی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9819

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: