تجربیات دو دوره گذشته به من کمک می کند- خروجی اصلاح طلبان منطقی باشد گردن می نهیم – آمدن هدایت خواه از ماهها قبل معلوم بود

فصلی نو ، شهردار سابق یاسوج گفت : با پیوستن دوستان جدید و استفاده از تجربیات دو دوره پیش حضور قوی در انتخابات اخیر خواهد داشت .

به گزارش فصلی نو ، محمد بهرامی امشب با حضور در غرفه فصلی نو واقع در نمایشگاه کتاب بیان کرد: با توجه به سابقه دو دوره حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شرایط ایجاد شده در واقع اکنون مقدمات خوبی برای حضور من در انتخابات پیش رو فراهم شده است .

بهرامی ادامه داد: با توجه به اصرار دوستان و شرایط اجتماعی محیا شده و با توجه به همفکری دوستان این دوره نیز حضور پیدا خواهم کرد و قطعا در هر مسیری که انسانها گام بر می دارند خود به خود تجربه هایی هم کسب می کنند .

وی با تایید بر اشکالات دوره های گذشته عنوان کرد : قطعا در هر دوره اشکالاتی وجود داشته است و با توجه به روند کاری و تجربه های گذشته این مشکلات حل خواهد شد ، و این مشکلات عمدتا توسط دوستان و عزیزانی که بتازگی به جریان ما ورد کرده اند حل شدنی خواهد بود .

کاندید دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با تغییر شرایط و حل مشکلات و پوشش برخی از مشکلاتی که نمایان نبود با عنایت به آسیب شناسی انجام شده و در حال بررسی همه کمک خواهند کرد تا این دوره شاهد موفقیتی در خور توجه باشیم .

محمد بهرامی ادامه داد : قطعا این دوره ما حضوری تمام قد خواهیم داشت که البته همه این ها به لطف دوستان و پشتوانه عظیم مردمی شکل خواهد گرفت .

بهرامی در ادامه به بحث خروجی شورای هماهنگی اصلاحات اشاره کرد و گفت : بطور یقین انشالله در زمان خاص دوستان به یک نتیجه واحد خواهند رسید و جریان اصلاحات در انتخابات آتی با کاندیدای واحد و انرژی کامل و با حضور پرشور مردمی به انتخابات سال ۹۸ ورود پیدا می کند .

وی در پاسخ به این سوال که به خروجی جریان اصلاحات تمکین خواهید کرد گفت : مجمع یک ساز و کار منطقی را طی خواهد کرد و استارت آن در شورای هماهنگی ملی زده شده است و چنانچه خروجی بر اساس منطق باشد ما نیز تابع هستیم .

وی در ادامه به حضور ستار هدایت خواه اشاره کرد و افزود: بالاخره گمانه زنی ها هم از حضور ایشان خبر می داد و از ماهها قبل نیز معلوم بود که ایشان حضور پیدا خواهند کرد اما من در جریان اصولگرایی شهرستان های بویراحمد و دنا آشفتگی می بینم و قطعا خروجی این جریان هر خروجی داشته باشد شاهد پراکنده گی هایی در این حوزه خواهیم بود .

شهردار سابق یاسوج گفت : انشالله در این دوره شاهد یک انتخابات جریانی خواهیم بود و امیدوار هستیم در این دوره بحث قومیت کم رنگ شود هر چند که نمی شود قومیت را بطور کلی رد کرد اما اگر انتخابات قومیتی شود مردم آسیب خواهند دید .

محمد بهرامی عنوان کرد : اعتقاد دارم در شرایط ملی و منطقه ای می توانم نماینده تاثیر گذاری باشم و تلاش خواهم کرد در صورت پیروزی همه تلاش خود را برای برون رفت از وضعیت موجود بکار خواهم بست .

بهرامی در انتها در ارتباط با رسانه ” فصلی نو ” گفت : به شخصه مدیریت سایت را قبول دارم و در طول مدت فعالیت این سایت رعایت اصول اخلاق مداری در مطالب آن برای من جذاب بود در همین حوزه برخی از رسانه ها چهارچوب رخلاقی را رعایت نمی کنند اما شما خبرنگار هستید و در چهارچوب های خبری بسیار حرفه ای فعالیت می کنید .

BeautyPlus ۲۰۱۹۱۱۱۳۱۹۲۴۳۰۳۶۶ save Copy

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10580

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: