احمدی کیش : شما اطلاعات ندارید /نگین تاجی : اطلاعات شما در حمایت از نیسان ها است/دهرابپور: من را تحریم کردند

جلسه روز یکشنبه شورای شهر یاسوج با حضور تمامی اعضای این شورا برگزار شد .

به گزارش فصلی نو ، محور مباحث مطرح شده در این جلسه حول  مسابقات فوتسال جام شهر پاک یاسوج که بهمت شهرداری و شورای این شهر با نظم و ترتیب خاصی به اتمام رسید و تشکیل تیم فوتبال شهرداری و بحث و جدل بین چند تن از اعضای شورای شهر بود .

محمد رحیم دهراب پور اولین سخنران این جلسه بود که  بیان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال جام شهر پاک حرکت خوبی بود دست همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات درد نکند .

دهرابپور در ادامه گفت: آن چیزی که مورد بحث است اینست که این جام ابتدا می بایست در قالب یک طرح در شورا مطرح می شد و سپس به اجرا در میامد .

وی در ادامه به نحوه حضور اعضای شورا در کمیسیون ها اشاره کرد و افزود : برخی از کمیسیون های خاص شهرداری هستند که از لحاظ اجرایی به شورا ربطی ندارد و حضور اعضای شورا در آن جلسات لازم نیست اما برخی از همکاران ما در جلسات آن کمیسیون ها حضور پیدا می کنند ، کمیسیون ها باید مصوبه به شورا دهند و ما نیز در صورت صلاح دید تایید کنیم .

عضو شورای شهر یاسوج گفت : در بحث مرخصی ها و ماموریت های شخص شهردار، قبلا روال بر این بود که ماموریت یا مرخصی به شورا اطلاع داده می شد  ، اما طی این یک و نیم سال از عمر شورای پنجم در حالیکه شهردار همیشه در مرخصی و ماموریت بسر می برد ، چیزی به شورا اعلام نکرده است.

محمدرحیم دهرابپور گفت : اعتقاد داریم که رسانه ها میبایست در تمامی جلسات شورا حضور پیدا کنند .

رئیس شورای شهر در این جلسه گفت : من هم به نوبت خودم از کمیسیون فرهنگی شورا بابت برگزاری جام شهر پاک تقدیر می کنم ، این مسابقات با همکاری کمیسیون فرهنگی در تقویت  و توسعه مسائل فرهنگی و ورزشی بسیار موثر بود و می توان نتیجه کار یکسال و چند ماهه شورای پنجم باشد .

کیوان آشنا ادامه داد : در همین راستا بحث احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در دستور کار شورا قرار می دهیم که بنظر می رسد نظر همکاران نیز در این زمینه مثبت باشد .

آشنا گفت : بنده نیز در بروشور انتخاباتی ام قول پیگیری و احیای این تیم را به جوانان عزیز داده بودم و اکنون نیز تا حصول نتیجه بشدت پیگیر هستم .

وی ضمن تاکید به اعضای شورای شهر مبنی بر حضور راس ساعت صبح در جلسات عنوان کرد: با توجه به بحث دفترچه عوارض سال ۱۳۹۸و همچنین بودجه این سال شهرداری که در دست بررسی داریم جلسات بصورت فوق العاده برگزار می شود که انتظار ما حضور بموقع در جلسات است .

سید هدایت اکبری در این جلسه بیان کرد: به اعتقاد بنده نیز در تمامی جلسات باید رسانه ها حضور داشته باشند در این جلسه دو بحث مطرح شد که در وحله اول باید از برگزار کنندگان جام فوتسال شهرپاک تقدیر و تشکر کنم و باید بگویم بصورت کلی طرح این جام به شورا آمد که برگزاری این جام با همکاری چند اسپانسر قرار است انجام گیرد اما سوال من اینست که اسپانسرها کی بودند و چه مبلغی کمک کردند و در این بین خود شهرداری چقدر هزینه کرده است .

اکبری در ادامه گفت : مثل شرکت های خدماتی نشود که قرارداد آنها تمام می شود شهرداری به هر طریقی تعلل می کنند تا زمان قرارداد سپری شود بعد یکی دوماه بعد به شورا نامه می دهد که قرارداد تمام شده است ۳ ماه ما یک پیمانکار گرفته ایم و پیمانکار هم از جیب خودش حقوق و دستمزد را پرداخت کرده است و در نامه قید می کند که شما تصویب کنید تا ما پول پیمانکار را پرداخت کنیم و این در حالیست که هیچگونه مناقصه ای برگزار نکرده است .

رئیس سابق شورای شهر ادامه داد : این شهرداری و شورا را زیر سوال می برد که بعد از ۳ ماه برای شورا تعیین تکلیف کند ، در این زمینه شفاف سازی شود .

وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد روابط عمومی شهرداری عنوان کرد: روابط عمومی شهرداری طوری نباشد که بنفع شخص یا گروه خاصی مسابقات جام شهر پاک مصادره شود این مسابقات بهمت شهرداری و شورای شهر یاسوج برگزار شده و هزینه آن را بخشی را به قولا اسپانسر پرداخت کرده و بخش دیگری را شهرداری متقبل شده است .

اکبری گفت : این هزینه ها از دوش همین مردم پرداخت شده است بنابراین خیلی از دوستان از ما انتقاد کردند ضمن اینکه فی النفسه حرکت خوبی بود اما نباید طوری شود که به نفع شخص یا گروه خاصی تمام شود .

وی گفت : از سنوات گذشته یک قضیه بصورت غلط اجرا می شد که در کمیسیون های فرعی شهرداری اعضای شورای شهر حضور پیدا می کنند و مصوبات را امضا می کنند که این دوباره کاری است این کمیسیون ها باید از طرف کمیسیون های مربوطه به شهرداری و سپس به شورا و کمیسیون های مرتبط ارجاع داده شود و سپس در صحن علنی شورا مطرح و رای گیری شود.

عضو شورای شهر یاسوج گفت : اگر قرار باشد اعضای شورای شهر خودشان در جلسه خصوصی شهرداری حضور پیدا کنند نظر و رای بدهند پس دیگر کمیسیون شورا معنایی ندارد ، این مهم از سالهای گذشته بصورت غلط اجرا شده و الان هم از طرف نهادهای نظارتی و امنیتی تذکر داده شده است .

مسعود خوبانی دیگر عضو شورای شهر بود که مانند بقیه اعضا بر حضور رسانه ها در جلسات تاکید کرد و گفت: بحث هایی در ارتباط با مرخصی و ماموریت های شهردار مطرح شده است که بهتر است شهردار بعد از بازگشت دستاورد و ماحصل سفر خود را به شورا گزارش دهد که ما هم با خبر باشیم .

خوبانی گفت : برگزاری جام شهر پاک حرکت بسیار خوبی بوده است به هر حال ما مقوله ورزش را کم کم در شهرداری فراموش کرده بودیم ، بسیار کار خوبی بود که برای اولین بار این جام در شهر یاسوج برگزار شد .

هدایت اکبری گفت : در زمان آقای بهرامی جام با حضور ۱۲۰ تیم هم برگزار شد .

خوبانی اضافه کرد: خوب دورانی که ما رصد کردیم یادمان نیامد اما شما می گویید برگزار شد حتما برگزار شده ،ولی هر کاری که اول برگزار می شود ایرادتی هم وجود دارد اما نفس کار بسیار خوب بوذ .

وی خاطرنشان کرد: آقای اکبری این حرکت را با هماهنگی شورا انجام داد و ما هم برای جوانان  بخاطر آسیب های اجتماعی موجود روحیه خاصی را در شهر بوجود آورد و ما در آینده این نوید را می دهیم در زمان همین شورا تیم فوتبال شهرداری با اعتباری حدود ۱ و نیم تا دو میلیارد تومان احیا شود .

عضو شورای شهر یاسوج گفت : عده ای هم مراجعه می کردند و پیام می دادند که شما کاری انجام نمی دهید و فقط بحث آقای اکبری تبار مطرح است ، ولی ایشان تمام وقت خودشان را پای اینکار گذاشتند و ما تقدیر می کنیم .

مسعود خوبانی گفت: خب ما هم شنیدیم که مطرح می شد که در سالن فقط اسم آقای اکبری تبار مطرح می شود به هر حال هرکدام از ما حضور پیدا کردیم اسم ما اعلام می شد اینجا ضعف از ما بود و اینکه مطرح شدند به این خاطر بود که حضور داشتند نه می خواستند برای آینده کاری کنند .

خوبانی تصریح کرد : در این کار هم شورا و هم شهرداری همراهی کردند و اگر حرکت مثبتی انجام گرفت بنفع شهرداری است ، متاسفانه مجموعه شهرداری جایی هست که حرف و حدیث زیاد جابجا می شود هر کسی بنوعی حرف می زند .

وی گفت : در بحث شهرداری باز هم تاکید می کنم ایشان هر دو هفته حداقل یکبار گزارش ماموریت ها و سفرهای خودشان را بدهند .

سید هدایت اکبری گفت : در بخشنامه وزارت کشور آمده است که شهرداری حق شرکت در ورزش های قهرمانی را ندارد طوری نباشد ما یک قولی اینجا بدهیم و فردا برای مردم توقعاتی ایجاد کنیم .

آشنا گفت : الان شهراری بندرعباس و اراک در لیگ های مختلف یک حضور دارند .

اکبری گفت : قانون عطف بما سبق نمی شود آنها پیش از بخشنامه تیم داشتند ،تیم شهرداری یاسوج هم برای شهرداری نبود و فقط اسپانسر بود .

وی گفت : ما خواستم بفروشیم  که هزینه ها را پرداخت کنیم اما گفتند شما مالک نیستید .

سید هدایت اکبری ادامه داد : همه ما می دانیم که هر وقت رئیس شورا حضور نداشته باشیم نایب رئیس جایگزین است و اگر ایشان به هر دلیلی نبود بنده ریاست جلسه را بر   عهده دارم این را من نمی گویم قانون گذار می گوید .

فرشاد نگین تاجی در این جلسه گفت : اول اینکه بنده به اعضای شورا و شهر بخاطر برگزاری این جام تبریک می گویم چون در سالهای اخیر بخصوص در طی این  ۵ سال هیچ اتفاقی در جهت تجمع به این شکل اتفاق نیفتاد که بتوانیم ۲ هزار جوان را یکجا جمع کنیم.

نگین تاجی گفت : من برگزاری این جام را یکی از افتخارات دور پنجم می دانم جزییاتی وجود دارد که اعضا می توانند از اقای اکبری تبار سوال کنند اما من از ایشان تشکر می کنم ، دوستان بیایید بزرگ فکر کنیم به شکلی نباشد که بگوییم از کی تشکر شد از کی تشکر نشد من هم هر وقت به سالن رفتم تشکر کردند .

وی عنوان کرد : اینکه جزییات را مطرح کنیم و کار بزرگ را نبینیم ظلم و ستم است به این کار ، با بزرگ فکر کردن عمل و کارمان در شهرداری نمود بهتری پیدا می کند .

عضو شورای شهر یاسوج به تشکیل تیم فوتبال تاکید کرد و گفت : تقاضا دارم به همین زودی بحث تیم فوتبال را در صحن شورا مطرح کنیم در مورد چام پاک من به عینه دیدم که کل هزینه ها توسط آقای اکبری تبار مدیریت می شد .

فرشاد نگین تاچی اضافه کرد: بیایید انگیزه ایجاد کنیم تا اگر امروز نوبت آقای اکبری تبار است فردا نوبت ما باشد من به حضور رسانه در جلسات تاکید دارم قبلا به این شکل بود که هر وقت ما تشخیص می دادیم رسانه حضور پیدا می کرد وقتی قرار است شفاف باشیم باید با حضور رسانه باشد .

وی ادامه داد : در مورد بحث روابط عمومی باید بگویم که روابط عمومی در اختیار شخص خاصی نیست هر وقت خواستیم حضور پیدا کردند .

نگین تاجی در رابطه با کمیسیون های شورای شهر گفت : آقایان چطور در یکسال گذشته همچین روندی بوده است الان که تغییراتی در شورا بوجود آمده است باید تغییرات انجام شود چرا همان پارسال اجرایی نکردید .

سید هدایت اکبری گفت : تغییراتی نداشتیم .

فرشاد نگین تاجی گفت : اجازه بدهید تغییرات وجود داشته است الان دیگر اقلیت و اکثریت عوض شده اند ، اگر بحث کمیسیون را می خواهید مطرح کنید من دکترای معماری و طراحی شهری دارم بالای ۱۷ هزار نفر به همین خاطر بمن رای دادند .

وی ادامه داد “: وقتی تخصص مهم است چرا شورای شهر از سال قبل تا الان کمیسیون معماری را بمن نداده است که من نظر دهم من تا الان یک جلسه به کمیسیون ها دعوت نشدم ، این ظلم به شهر است شما می خواهید من را محدود کنید اما دارید شهر را محدود می کنید .

عضو شورای شهر یاسوج گفت : چرا من در کمیسیون های معماری و شهرسازی دعوت نمی شوم چرا در دیگر کمیسون های تخصصی دعوت نمی شوم چرا دنبال محدود کردن من هستند .

فرشاد نگین تاجی در ادامه افزود : الان دوستان مصادره به مطلوب می کنند زمانی که همه چیز برای ماست قانون نمی شناسند اما الان قانونی شده اند در کمیسیون ها با نظر رئیس شورا حضور پیدا می کنم می خواهند من را محدود کنند چون در سال گذشته در اقلیت بوده ام .

وی عنوان کرد: چون کمیسیون معماری و شهرسازی را راه اندازی می کنم ، چون من دارم کمیته راهبردی و شهرسازی را راه اندازی می کنم ، ۳۷ میلیارد بازآفرینی شهری وارد استان شده است ما داریم ساماندهی می کنیم برای من تنها نیست برای این شهر است .

فرشاد نگین تاجی گفت : رسانه باید حضور پیدا کند تا شفاف سازی شود نه دوست دارم به کسی بتازم و نه دوست دارم کسی بر من بتازد مردم بما رای داده اند و باید بخوانند در شورا چه می گذرد .

سید هدایت اکبری  عنوان  داشت : در ارتباط با بحث بازآفرینی شهری این بخش از قبل بوده است و اعتبار آن تازه آمده است و مبحث تازه ای نیست .

اکبری گفت : در ارتلاط با اقلیت و اکثریت باید بگویم هیچ بحثی در این مورد نیست و اگر ما تذکری گرفتیم و اعلام کردند خلاف است نباید خلاف را ادامه دهیم .

فرشید احمدی کیش با انتقاد از فصلی نو گفت : من از ایشان گله دارم چون چند بار اخبار من را حذف کرده اند .

احمدی کیش ادامه داد : آقای نگین تاجی خیلی قشنگ فرمودند اما اطلاعات ندارند ۳۷ میلیارد کل بودجه استان است که شاید ده درصد به یاسوج برسد من اقلیت و اکثریت را قبول ندارم وجوددارد اما طبیعی است اما اقلیت هم می تواند اظهار نظر کند کسی می تواند موفق باشد که در اقلیت باشد نه در اکثریت ،در اکثریت همه می توانند اظهار نظر کنند چون قدرت در دستشان است .

وی ادامه داد : ببین آقای نگین تاجی می دانی هزینه های شهرداری یاسوج از کجا تامین می شود همکارن من در شهرداری حضور دارند مردم چرا هزینه می دهند شهرداری نهاد دولتی نیست بخش اعظمی از جیب مردم بدبخت تامین می شود ما سوگند یاد کردیم از این اموال حراست کنیم .

احمدی کیش گفت : دوستان ما تند صحبت نکردند دوستانه گفتند هزینه جام از کجا تامین شده است و در چه کمیسیونی مطرح شده است .

عضو شورای شهر یاسوج خاطر نشان کرد: سوال چگونگی هزینه کرد جام فوتسال که از جیب مردم بدبخت و کارگر با درامد پایین تامین شده است درخواست زیادی نیست که عصبانی شویم .

فرشید احمدی کیش گفت : وظیفه ما مطالبه گری است شادی و نشاط خوب است اما به چه قیمتی ؟بنده شعارم از اول تا اخر در ارتباط با فوتبال و تشکیل آن محرز بوده است اما با هزینه مشخص ، چه سودی دارد که از جیب مردم هزینه کنیم اما مردم ندانند که چه شده است .

احمدی کیش گفت : اینکه ما به کارهای شهرداری ورود کنیم وظیفه عضو شورا نیست ما مجری نیستیم ما باید نظارت کنیم .

وی گفت : حضور در کمیسون ها باید با نظر شورا باشد کمیسیون فرهنگی که می فرمایید کجا تشکیل شده است چطور ما اطلاع نداریم ، جهت اطلاع دوستان باید بگویم ما موافق نشاط در جامعه هستیم .

احمدی کیش اضافه کرد: رئیس سازمان بدون مصوبه شورا حق کارانه می گیرد و به کسی هم حرف حساب پس نمی دهد کی باید بپرسد کدام سازمان قضایی و امنیتی باید نظارت می کنند .

عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه در آینده خیلی از مباحث را باز خواهد کرد افزود: چیزهایی به مردم خواهم گفت که کسی جلوی مردم زبان باز نداشته باشد.

فرشاد نگین تاجی گفت : الان بهترین موقع است همین الان بگو ،کی می خواهی بگویی

فرشید احمدی کیش بیان کرد: من از همکارانم انتظار دارم واقع بین باشند و اگر کسی مطالبه داشت موضع گیری نکنیم .

وی گفت : مثلا آقای حیاتی افزایش ۵۰۰ درصدی عوارض را چرا مصوب کردند یک تیم کارشناسی مصوب کرد ما دخالت کردیم که در توان مردم نیست مگر ما بنگاه معاملاتی هستیم که املاک را قیمت گذاری کتنیم .

شهرام خلیلی نماینده شهرداری به احمدی کیش گفت : این ها عوارض نیستند جرایم برای افزایش ارزش معاملاتی هستند .

احمدی کیش در ادامه گفت : مردم از میزان جرایم اطلاع ندارند .

فرشاد نگین تاجی گفت : باز هم به حضور رسانه ها تاکید دارم نمی خواهیم مثل سال گذشته بایکوت شویم .

سید هدایت اکبری گفت : همیشه رسانه ها آزادانه در جلسات حضور داشتند آقای نگین تاجی شایعه پراکنی نکن .

نگین تاجی گفت : شایعه پراکنی نیست .

اکبری گفت : چرا هست خیال می کنی چه شده است هیچ آبی از آب تکان نخورده است .

فرشاد نگین تاجی گفت : در مورد اینکه آقای احمدی کیش می گویند من اطلاعات ندارم باید پرسید رشته آقای احمدی کیش چیست و رشته تحصیلی من چیست ،در چند کمیسیون ماده صد و یا بازآفرینی حضور داشتی ، قبل از اینکه وارد شورا شوید چندکمیسیون ساخت و ساز حضور داشتید .

وی عنوان کرد : بنده یک عمر در این کار بودم وقتی می گوییم برای پروژه های بازآفرینی ۳۷ میلیارد تومان در استان است ایشان می گوید فقط ده درصد برای یاسوج است بقیه را آقای تاجگردون به گچساران می برد این یعنی اینکه ایشان دیدگاه سیاسی را اعمال می کند .

نفر اول انتخابات شورای شهر یاسوج گفت : آقایان زارعی ، تاجگردون و هاشمی برای ما یکسان هستند ما برای شهر یاسوج تصمیم می گیریم اگر عضو کاردان هستیم برای شهر کار کنیم نه اینکه دنبال این باشیم فلان نماینده چه کرده است .

وی گفت : آقای احمدی کیش بداند ۱۷ میلیارد تومان طبق آمار مصوب از این ۳۷ میلیارد تومان باید در شهر یاسوج هزینه شود مصوب شده است و چیزی هم نیست که تغییر کند .

نگین تاجی ادامه داد : شهردار محترم بهمراه معاونت محترم بسیار زحمت کشیده اند ، آقای احمدی کیش شما که مرتب می گویید نظر کارشناسی دارم تنها نظرتان این بود که نیسان ها شهر و ترافیک را نابود کنند ، فقط باید دستفروش وجود داشته باشد کیوسک ها جمع آوری نشود ، آیا جامعه آماری ما همین نیسان ها و دست فروشان هستند .

وی در ادامه گفت : شما شهر را رها کردید و فقط به نیسان داران چسبیدید ، دوستان توجه کنید این همان نظر کارشناسی آقای احمدی کیش است که مرتب می گوید نظر کارشناسی دارم .

عضو شورای شهر یاسوج در ادامه گفت : تاسف میخورم در جلسه ای که بخاطر دفاع ناحق شما از نیسان داران دادستان محترم آن تذکرات تند را به ما داد .

وی گفت : ایشان می گوید شورا نباید در کار شهردار دخالت کند چطور از سال گذشته دو پا در گلوی شهردار گذاشتید و فشار آوردید این معاون را جایگزین آن یکی کنید و آن معاون را تغییر ندهید حتی در اخراج نیروهایی که منتسب به شما نیستند ،که به کاندیدای رقیب تان رای داده است نقش اول را ایفا می کنید این چه معنایی دارد .

فرشاد نگین تاجی گفت : جناب احمدی کیش هر آنچه برای خودتان نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید من برای این صحبت کردم که صحبت های تان ملزم به پاسخگویی بود سوال کنید باز هم پاسخگو خواهم بود .

فرشید احمدی کیش گفت : من عضو کمیسیون شهری هستم و عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ هم هستم ، بنده تخصص جامعه شناسی دارم

همانطور که شما با نگاه ساخت و دیوار به مردم نگاه می کنید بنده با نگاه جامعه شناسی و آسیب های اجتماعی به این مردم فقیر صحبت می کنم با نگاه اینکه اگر شخصی بیکار شده تبدیل  به دزد و معتاد می شود این نگاهی است که من به مردم فقیر بدلیل آثار و تبعات اجتماعی بیکار شدن آن  می کنم .

وی ادامه داد : هیچ شهروند ما حاضر نیست دزد در جامعه داشته باشد .

علی اکبر تبار آخرین نفر بود که در جلسه صحبت کرد : برگزاری ای جام کار شورا و شهرداری بود که جا دارد از همه تشکر می کنم .

اکبری تبار گفت : این موضوع متعلق به شورا است ، خیلی خوشحال هستم که بعد از ۵ سال جوانان و نوجوانان شهرم با حوزه شهری آشتی کردند .

عضو دو دوره شورای شهر گفت : من دور چهارم هم عضو شورا بودم اما متاسفانه در بحث فرهنگی و ورزشی بنا بدلایلی فاصله گرفتیم و الان با مشاوره برخی از همکاران این کار را انجام دادیم .

اکبری تبار ادامه داد : از آنهایی که برای یکبار هم به سالن آمدند تشکر می کنم برای شهروندان حرمت قائل شدند  و آنهایی که نیامدند هم خودشان هستند و قیامت خودشان برای جوانان شهری که نماینده آن هستند .

وی گفت : آنهایی هم که یک جلسه آخر برای سلفی گرفتن آمدند هم دستشان را می بوسم .

عضو شورای شهر در ادامه اضافه کرد : در طول یک ماه ۷۲۰ جوان مشغول شدند افتخار می کنم که در ط.ل این یکماه ۲۱۸ ساعت از اوقات فراغت جوانان شهرم پر شد ، بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم شهرم مسابقات را از نزدیک دیدند .

علی اکبری تبار در ادامه افزود: اگر من اینکار را کردم از همت شورا بود من از اعضای محترم تعجب می کنم و توصیه می کنم به گذشته برگردند .

وی گفت : کمیسیون و پبشنهاد این طرح در شورا مطرح شد اما اگر تاکید دارند که برگزار نشده به قانون مراجعه کنند که  دو درصد از ۱۱۲ میلیارد بودجه سال ۹۷ شهرداری به کارهای فرهنگی اختصاص دارد .

اکبری تبار گفت : در چهار چوب قانون عمل مردم بنده مجری بودم و به مجری بودن خودم افتخار می کنم ، پول از حساب شورا کسر نشده همه شما یودجه شورا را می دانید تنها پولی که در شورا می اید هزینه جلسات است .

وی اضافه کرد: کل هزینه های شهرداری برای برگزاری این جام بین ۴۰ تا۵۰ میلیون تومان بود من از شهرداری تقاضا دارم اصل هزینه ها را برای شهرداری ارسال کند .

عضو شورای شهرداری گفت : برای انتظامات جام ۱۵ روز بچه های شهرداری زحمت کشیدند و ۱۵ روز دیگر هم با ارتباطاتی که با سپاه داشتیم  که جا دارد از متولیان امر در سپاه قدردانی کنم .

علی اکبری تبار با بیان اینکه بسیج در همه صحنه ها فی سبیل الله است عنوان کرد: یک ریال در این زمینه هزینه نشد ما یک اسپانسر داشتیم بنام حاج رضا هرمزی از لوازم خانگی هرمزی که برای سه تیم اول حدود ۴۰ بن خرید کالا به ارزش هر کدام ۳۵۰ هزار تومان هزینه کردند .

اکبری تبار در ادامه افزود : قطعا اعضای شورای شهر دغدغه دارند اما ما کار فرهنگی کردیم ، سعی کردیم همه سازمان ها و کمیسیون ها را درگیر این جام کنیم .

اکبری تبار ادامه داد: از جناب آقایان نگین تاجی ، آشنا و خوبانی تشکر ویژه دارم من نمی خواهم حساسیت ایجاد کنم ،همکاری  و همراهی می کردند ، اگر هزاران انگ به اکبری تبار بزنند باز هم از این جام ها برگزار خواهم کرد .

وی تصریح کرد: همه اعضای شورا یک کمیسیون تخصصی در شورا دارند ، خوب کمیسیون تخصصی دارند می توانند حضور پیدا کنند ، شورا وظیفه نظارت دارد ،اما کمیسیون هایی که بار حقوقی دارد عضو شورا باید خودش احساس مسئولیت کند .

سید هدایت اکبری  گفت:  بنده مخالف حضور اعضا در کمیسیون ها نیستم بعنوان مثال آقای نگین تاجی می تواند در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شرکند کند اما امضا نکند .

دهراب پور گفت : اگر قرار است  ما  بعنوان عضو شورا از موقعیت خودمان استفاده کنیم جایی برویم این روند صحیح نیست در چهارچوب مصالح و منافع شهر باید برنامه ریزی کنیم ،دوستان طوری عنوان می کنند که کسی که در جلسات حضور پیدا نمی کند گناه بزرگی مرتکب شده است اما من از اول این شورا تاکنون تحریم بوده ام .

وی گفت “: وقتی تحریم هستم  نمی توانم نقشی داشته باشم نه اینکه مخالف این کارها باشم ولی حضور خودم را در این مراسمات صلاح نمی دانم ، بنده خدا را شکر  می کنم که همه مان پذیرفتیم که فوتبال برای این شهر لازم است اما باید بپرسیم که چرا تیم آماده را از دست دادیم .

عضو با سابقه شورای شهر اظهار کرد: بنده اعلام می کنم اگر قرار است هرکدام از ما از یک جایگاه استفاه کنیم ، مناسب نیست شورا و شهرداری است که این فرصت را بما داده است که وظیفه مان را انجام دهیم .

محمدرحیم دهراب پور در ادامه افزود: از این به بعد هر کسی قدمی برای مردم و توسعه شهر بردارد دستش را می بوسم اما کمترین سواستفاده را خیانت می دانم باید کارها حساب شده باشد.

دهراب پور در انتها گفت : من اصلا بحث اقلیت و اکثریت را در این شورا اصلا قبول ندارم شما ۶ نفر بحث تان یکی است همه شما این شهردار را حمایت می کنید که اگر اکثریت و اقلیت  ۱ + ۶ است .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8235

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: