فصلی نو؛  معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدفگذاری اعزام بیش از ۱۰ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور انجام شده است. به گزارش فصلی نو، احمد آسوده بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: تاکنون ۸ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب […]

فصلی نو؛

 معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدفگذاری اعزام بیش از ۱۰ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور انجام شده است.

به گزارش فصلی نو، احمد آسوده بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: تاکنون ۸ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده است و برنامه ریزی برای اعزام ۲۰ کاروان ۱۰ اتوبوسی انجام شده است.

آسوده با بیان اینکه برای هر کاروان، وجود یک دستگاه آمبولانس به همراه پرستار و دارو لازم است، خاطرنشان کرد: همکاری دستگاه های متولی در این حوزه ضروری است.

معاون اجرایی سپاه فتح استان به وضعیت اردوگاه شهید مسعودیان اشاره کرد و گفت: سایر استان ها نسبت به بهبود اردوگاه خود در حوزه های اقامتی، نمازخانه، غذاخوری و سایر بخش ها اقدام کرده اند و استان ما به همراه چند استان دیگر دارای اردوگاه قدیمی است.

وی افزود: ‌توسعه و تجهیز و حل مشکلات زیرساختی این اردوگاه لازم است.

آسوده از تخصیص شش هزار متر زمین در شهر خرمشهر برای ایجاد مرکز مناسب اقامتی و اردوگاهی خبر داد و گفت: با استفاده از این ظرفیت می توان نسبت به ساخت یک مجموعه مناسب اقدام کرد.