اعمال نظر سلیقه ای در شرکت توزیع نیروی برق استان
اعمال نظر سلیقه ای در شرکت توزیع نیروی برق استان

شنیده ها از منابع موثق در  شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، از حذف تعدادی از  فرزندان خانواده معظم شهدا و ایثارگران از لیست تبدیل وضعیت این شرکت دارد. به گزارش فصل جنوب ، این اقدام با اعمال سلیقه ی شخصی و فشار بر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که اصرار بر […]

شنیده ها از منابع موثق در  شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، از حذف تعدادی از  فرزندان خانواده معظم شهدا و ایثارگران از لیست تبدیل وضعیت این شرکت دارد.

به گزارش فصل جنوب ، این اقدام با اعمال سلیقه ی شخصی و فشار بر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که اصرار بر همکاری با این نیروها دارد ، اما برخی افراد در  این شرکت باهدف خدمت بیشتر به برخی نورچشمی ها توسط بعضی از مدیران میانی  دستگاه مذکور در حال انجام  است .

متاسفانه این اتفاق درحالی رخ داده است که مدتی قبل خبر خودسوزی منجر به فوت یکی از فرزندان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در اعتراض به بیکاری که بدلیل اخراج از یکی از دستگاه های دولتی استان، در کشورها حاشیه ها و اعتراضات فراوانی ایجاد  کرده است  که امید می رود  این مسئله با دخالت شخص استاندار و دستگاه های نظارتی و امنیتی به احقاق حقوق این افراد منجر شود.

فصلی نو این خبر را تا زمان حصول نتیجه، پیگیری و گزارش آن را به مردم استان خواهد داد.