فصلی نو ، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص مبلغ ۶ میلیارد ریال اعتبار، جهت تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی روستای بردپهن زیلایی در شهرستان مارگون خبر داد. به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد […]

فصلی نو ، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص مبلغ ۶ میلیارد ریال اعتبار، جهت تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی روستای بردپهن زیلایی در شهرستان مارگون خبر داد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۶ میلیارد ریال اعتبار، جهت تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی روستای بردپهن زیلایی در شهرستان مارگون خبر داد و گفت: کلنگ ساختمان کتابخانه عمومی روستای بردپهن زیلایی شهرستان مارگون با زیربنای ۱۲۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۷۰ مترمربع در سال ۹۸ به زمین زده شد و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت کاری داشته است.
یاسر رحیمیان ضمن تقدیر از حسین کلانتری، استاندار استان و دارا کریمی نژاد، مدیرکل وقت دفتر  روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در دیدار حسین کلانتری، استاندار استان و دارا کریمی نژاد، مدیرکل دفتر روستایی استانداری با محمد امید، معاون روستایی رئیس جمهور کشور، مبلغ ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات و توسعه روستاهای کشور برای تکمیل و بهره برداری این پروژه اختصاص یافت. امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این کتابخانه را تکمیل و  به مردم فرهنگ دوست روستای بردپهن زیلایی اهدا کنیم.
وی همچنین در پایان از زحمات رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان تقدیر کرد و افزود: بخش زیلایی در یکی از محروم ترین مناطق شهرستان مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد که  در دو روستای آن به نام های موشمی سفلی و برد پهن، کتابخانه عمومی تاسیس شده است که با تکمیل ساختمان کتابخانه روستای بردپهن، علاوه بر ساختمان جدید و استاندارد کتابخانه، شاهد محرومیت زدایی فرهنگی در این منطقه خواهیم بود.