فصلی نو،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ترافیک استان که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در رابطه با تاکسی های بی سیم افشاگری کرد. به گزارش فصلی نو،جواد غلام‌پور بیان کرد: مشکل ما این است که تاکسی بی سیم‌ها همه در اختیار یک خانواده خاص است. غلام‌پور […]

فصلی نو،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ترافیک استان که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در رابطه با تاکسی های بی سیم افشاگری کرد.

به گزارش فصلی نو،جواد غلام‌پور بیان کرد: مشکل ما این است که تاکسی بی سیم‌ها همه در اختیار یک خانواده خاص است.

غلام‌پور با بیان اینکه بهتر بود این مراکز تاکسی‌ها به شیوه فراخوان عمومی در اختیار افراد قرار می‌گرفت، اظهار کرد: نظارت بر واگذاری این تاکسی‌ها صورت نگرفت و در واقع فراخوان عمومی برای واگذاری آنها برگزار نشد.

وی تاکید کرد: اگر تاکسی بی سیم‌ها بر اساس فراخوان عمومی واگذار می‌شد رقابت سالمی صورت می‌گرفت و برخی تخلفات را شاهد نبودیم و اگر رقابت به وجود بیاید بین آنها این وضع فعلی سالم سازی می‌شد.

حسین کاظمی مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این مسئله نیز واکنش نشان داد و اظهار کرد: عدالت کجا رفته است، وقتی متقاضی تاکسی بی سیم داریم، در جلسات می گوییم، ظرفیت تکمیل است، از طرفی قبل هم گفته بودیم که برای واگذاری این تاکسی ها فراخوان عمومی زده شود که حرف و حدیث پشت سر ما نباشد.

وی تاکید کرد: باید برای واگذاری تاکسی بی سیم ها فراخوان عمومی زده شود تا عدالت در این زمینه رعایت شود.

کاظمی افزود: ماهانه ۱۸۰ هزار تومان حق ورودی از رانندگان مشغول به کار در تاکسی‌های بی سیم استان گرفته می شود، لذا باید تاکسی بی سیم‌های استان هر چه سریعتر ساماندهی شوند.

وی افزود: ایجاد پارکینگ برای استقرار تاکسی‌های بی سیم در شهرهای مختلف استان به ویژه یاسوج ضروری است.

سیدحسین کاظمی افزود: بسیاری از صاحبان آژانسهای تاکسی بی سیم فعال در شهرهای استان تنها به فکر کسب سود و درآمد هستند در حالی که باید سطح خدمات دهی آنها به مردم ارتقا یابد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواستار برخورد قاطع با آن عده از صاحبان آژانس های تاکسی‌های بی سیم شهرهای استان شد که نسبت به ساماندهی اقدام نکنند.