تجلیل شهردار یاسوج از پرستاران شهر / مقدم : بعد از دانشگاه علوم پزشکی شهرداری بیشترین همکاری را در بحث کرونا داشت / تصاویر

فصلی نو ، شهردار یاسوج امروز به همراه مدیر روابط عمومی شهرداری و تنی چند از پرسنل دستگاه زیر مجموعه خود از برخی مراکز درمانی شهر بازدید بعمل آورد .

به گزارش فصلی نو ، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج ، دکتر نستهن مقدم امروز ضمن بازدید از چند مرکز درمانی شهر از پرستاران تجلیل بعمل آورد .

مقدم به همراه هیات همراه از بیمارستان امام سجاد و شهدای گمنام یاسوج بازدید کرد و به پاس تجلیل از زحمات پرستاران مراکز درمانی ضمن تقدیر از آنها هدایایی نیز به این پرستاران اهدا کرد .

وی در جمع پرستاران گفت : سال ۹۹ با شروع ویروس کرونا شاهد تلاش و فداکاری جان برکفان پرستار در بیمارستان های استان بودیم که علیرغم آگاهی از خطر این ویروس برای درمان همنوعان خود سنگ تمام گذاشتند .

شهردار یاسوج گفت : قبل از فرارسیدن روز پرستار قول بازدید از مراکز درمانی را دادم و امروز جهت تقدیر از زحمات این عزیزان در خدمت شما هستم ضمن اینکه بعد از مراکز درمانی و بهداشتی شهرداری یاسوج بیشترین معالیت و همکاری را در خصوص کرونا در راستای انجام خدمات مختلف به شهروندان ارائه داده است .

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13359

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: