تشریح برنامه های فرهنگی و اجتماعی کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فضاسازی صرفا نباید محدود به نصب بنر و پرچم باشد و کارهای فرهنگی نیز در این زمینه باید تقویت شود.

فصلی نو- کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه مبارک فجر استان به ریاست شهردار یاسوج برگزار شد.

به گزارش فصلی نو، نستهن مقدم در این نشست بیان داشت: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا نسل جدید با ارزش ها و خدمات انقلاب اسلامی آشنا شوند.

رئیس کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه مبارک فجر استان بیان داشت: پیشرفت های چشمگیری در همه ابعاد به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است که استان کهگیلویه و بویراحمد از این لحاظ نمونه بسیار واضح و گویایی برای مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب است.

مقدم افزود: بواسطه انقلاب اسلامی امروز همه امور کشور در دست مردم است و همه مسئولین با رای و نظر مردم انتخاب می شوند که چنین چیزی پیش از انقلاب نبود و اکنون سرنوشت مردم در دست خودشان است.

وی تصریح کرد: باید در گام دوم انقلاب فضا برای مشارکت هر چه بیشتر مردم بسترسازی شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی تببین شود.

رئیس کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فضاسازی صرفا نباید محدود به نصب بنر و پرچم باشد و کارهای فرهنگی نیز در این زمینه باید تقویت شود.

وی با انتقاد از عدم حضور اتاق اصناف در جلسه، تاکید کرد: اصناف و کسبه استان باید همچون سایر استان ها در فضاسازی های مناسبتی پیشگام باشند که این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر مشاهده می شود.

بر اساس این گزارش، در نشست کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه مبارک فجر استان مقرر شد نسبت به آذین بندی و نصب المان های متناسب در شهرها و روستاهای استان با هماهنگی فرمانداری ها و دفتر امورشهری اقدام شود.

همچنین برگزاری موسیقی ها و تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی و تولید محتوا در راستای ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11143

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: