طرح ملی حمایت از حقوق کودکان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

وی ابراز داشت: این طرح ملی جزو سیاست های معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برای ارتقای شاخص های عدالت جنسیتی است.

فصلی نو- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی حمایت از حقوق کودکان در سال تحصیلی جاری و برای نخستین بار در این استان اجرا می شود.  

به گزارش فصلی نو- هادی زارع پور اظهار داشت: ۶ هزار و ۸۱۰ دانش آموز پسر و دختر پایه های چهارم تا ششم ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در این طرح ملی شرکت می کنند.

وی افزود: مناطق اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد در سال نخست شامل دیشموک، چاروسا، لوداب، مارگون و عشایر است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح ملی در استان با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و دادگستری اجرا خواهد شد.

زارع پور عنوان کرد: مهمترین اهداف اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد شامل آشنایی دانش آموزان با حقوق خود، تقویت خودباوری و ارتقای روزافزون سطح فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان و ارج نهادن بیش از پیش به کرامت انسانی آنان است.

وی ابراز داشت: این طرح ملی جزو سیاست های معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برای ارتقای شاخص های عدالت جنسیتی است.

زارع پور گفت: ۱۲۰ معلم مرد و زن دوره ابتدایی مناطق دیشموک، چاروسا، لوداب، مارگون و عشایر کهگیلویه و بویراحمد به زودی در دوره آموزشی سه روزه این طرح ملی شرکت می کنند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11144

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: