استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجموعه شرکت نفت در کشور و همچنین کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش های فراوانی کرده است.

فصلی نو ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد مجموعه شرکت نفت استان در تامین سوخت در اعتراضات اخیر به مناسب ترین شکل ممکن بود به گونه ای که تاکنون هیچ وقفه و کمبودی در این زمینه بوجود نیامد و این اعتراض ها به خوبی مدیریت شد.

به گزارش فصلی نو، حسین کلانتری روز چهارشنبه در یادواره خانوداه های شهیدان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد  در یاسوج اظهار داشت: تمام توطئه های دشمن به خصوص امریکا، اسرائیل و عربستان سعودی با ارشادات مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و مسئولان خنثی شده است.

کلانتری افزود: خون‌های پاک ریخته شده شهیدان خود حافظ این نظام و انقلاب خواهد بود و دشمنان آرزوی براندازی جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهند برد.

وی اظهار داشت:  براساس آیات قرآن شهدا با دادن خون خود معامله‌ای کردند که ارزش جان آنها را فقط خداوند می پردازد.

وی افزود: داشتن نگاه آسمانی و رفتن از خاک به افلاک اوج هنرنمایی در پیشگاه خداوند است و شهیدان در این عرصه پیشتاز هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجموعه شرکت نفت در کشور و همچنین کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش های فراوانی کرده است.

کلانتری عنوان کرد: با بیان اینکه زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: اشتیاق جوانان این استان برای جهاد در راه خدا در طی عملیات های مختلف هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن را به ستوه آورده بود. وی گفت:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در سال های اخیر شرکت نفت در کشور و نیز کهگیلویه و بویراحمد با چندین بحران روبرو شد که با تلاش همکاران همه آنها به خوبی برطرف شد.

لطف الله مسعودی اظهار داشت: سقوط هواپیمای ATR  تهران به یاسوج در بهمن ماه سال ۹۶ یکی از مشکلات شرکت نفت استان بود که با تلاش شبانه روزی و کمک استان‌های هم جوار، سوخت تمام هواپیماها و بالگردهای مسئولان به موقع تامین شد.

وی افزود: هنگام وقوع زلزله اردیبهشت سال ۹۷ نیز در همان ساعت های اولیه شب، انبار نفت استان برای سوخت رسانی و کمک به مردم زلزله زده، بازگشایی شد.

مسعودی بیان کرد: اعتراضات صنفی پمپ بنزین ها،اعتصاب کامیون داران، بحران لاستیک و کاهش فعالیت پالایشگاه های نفت در اصفهان از جمله چالش های شرکت ملی نفت بود که با تلاش همکاران و کمک‌های شورای تامین کهگیلویه وبویراحمد همه آنها پشت سر گذاشته شد.

در پایان این مراسم از خانواده های شهیدان ملک پور، هوشمند مطلق، آذریان، بختیاری، علیزاده، محمدزاده، درخوش، کریمی و توکل پور تجلیل شد.