نماینده رسمی پاکشوما در یاسوج در این همایش ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اظهار داشت : لوازم خانگی با توجه به شرایط گوناگون متفاوت تر از بقیه صنوف است اما همیشه مظلوم واقع شده است .

فصلی نو ، روز گذشته نمایندگان فروش کارخانه عظیم پاکشوما در یاسوج گرد هم آمدند تا با هم اندیشی و ارائه نظرات خود مسیر تولید با کیفیت ، جلب رضایت مشتری و فروش بیشتر را هموار تر کنند .

به گزارش فصلی نو ، در این نشست هم اندیشی نعیمی نماینده پاکشوما و مدیر فروش محصولات این کارخانه در یاسوج نیز حضور داشت وضمن شنیدن نقطه نظرات فروشندگان یاسوجی از برنامه های آین واحد صنعتی سخنانی ارائه کرد .

رئیس اتحادیه صنف لوازم خانگی و فرش شهرستان بویراحمد در این جلسه عنوان کرد : اعتماد را اول باید فروشندگان خودشان نسبت بخود جلب کنند تا لطمه ای بخود و فروشندگان وارد نشوند .

مهرداد الهی ادامه داد : برخی از فروشندگان جدید در لوازم خانگی شهر یاسوج کمر همت به تخریب یکدیگر بسته اند که در هر شکلی صحیح نیست چرا که تخریب همکار اول به خود تخریب کننده ضربه وارد می کنند .

الهی در اضافه به وضعیت کالاهای موجود در بازار اشاره کرد و گفت : ما این افتخار را داریم که امروز طبق بررسی های صورت گرفته حدود ۸۰ درصد از کالاهای لوازم خانگی این شهر ایرانی است .

وی گفت : حمایت از تولید داخلی از بازار شکل خواهد گرفت و این می طلبد کارخانجات محترم ایرانی بخصوص پاکشوما که الان حضور دارند شرایط و تسهیلات بهتری نسبت به تهیه کالاهای ایرانی برای فروشندگان محیا کنند .

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت : الان نسبت به کالاهای خارجی شکایات متعددی صورت می گیرد محصولات تقلبی خارجی بسیار شایع شده است که البته بازار یاسوج نسبت به این امر مستثنی است .

نماینده رسمی پاکشوما در یاسوج در این همایش ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اظهار داشت : لوازم خانگی با توجه به شرایط گوناگون متفاوت تر از بقیه صنوف است اما همیشه مظلوم واقع شده است .

روشن گفت : در بازار و استان ما فروشنده آزار و اذیت بازرسان گوناگون از دستگاههای مختلف قرار می گیرند ، اما در این بین مشکل بین مصرف کننده و فروشنده حل نشده است .

نایب رئیس اتحادیه خانگی یاسوج عنوان کرد : سعی داریم در اتحادیه لوازم خانگی شرایط را فراهم کنیم تا با برگزاری جلسه با بازرسان صنعت معدن و تجارت اختلافات جزیی موجود حل شود .

وی اضافه کرد : در این که همایش با هدف توسعه فروش و کسب رضایت مردم برگزار شده است سعی کنیم با هم اندیشی ارتباط بین تولید کنندگان و فروشندگان بیشتر شود .

نعیمی نماینده پاکشوما و مدیر قروش این کارخانه در یاسوج گفت : با توجه به شرایط روز بازار در هر فصلی یک الی دو سمینار فروش برای مشتریان فروشنده استان ها در نظر گرفته می شود .

نعیمی ادامه داد : با توجه به شرایط و کالاهایی که بروز در پاکشوما تولید می شود و در اینگونه سمینارها ما آپشن های جدیدی را به فروشندگان معرفی می کنیم که در برنامهای تغییر کرده در جلسات به فروشندگان برنامه ها اعلام می شود .

وی در ادامه تفزود : تولید کلاهی دیگر از تولیدات کنونی در دستور کار قرار گرفته است که انشالله بزودی از یخچال کارخانه پاکشوما روی ریل تولید این کارخانه قرار می گیرد .

نعیمی گفت : بدلیل شرایط اقتصادی مردم یاسوج در زمینه خرید مایحتاج خود با مشکلاتی مواجه هستند که خوشبتانه الان با اصلاع رسانی ها و وجود نماینده پاکشوما شرایط فروش نسبت بهتری نسبت به قبل بسر می برد .