جمعیت عظیم صیدالی ها در مسجد “مازه خریده” زارعی:جریان یا زهرا طی ۸ سال گذشته به اندازه ما بقی ۴۰ سال به مردم خدمت کرده است/همه جریان های حاضر در صحنه انتخابات فقط ما را رقیب خود می دانند+تصاویر

فصلی نو ، عصر روز یکشنبه خیل عظیم مردمی از طایفه صیدالی در مسجد روستای مازه خریده به حمایت از غلام محمد زارعی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گرد هم آمدند .

به گزارش فصلی نو ، در این مراسم که جمعیت عظیمی گرد هم آمده بودند سخنرانان مراسم بار دیگر حمایت خود را از نماینده مردم بویراحمد ، دنا و مارگون اعلام کردند .

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این همایش ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و تبریک دهه فجر بیان کرد : مردم حوزه بویراحمد و دنا حضور چشم گیر دیگری را در عرصه انتخابات بنمایش خواهند گذاشت و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود می افزایند .

غلام محمد زارعی در ادامه اظهار داشت : جریان “یا زهرا “یک جریان مردمی است و نه جریان احزاب و گروهها این جریان در مقابل مردم مسئولیت عظیمی را روی دوش خود احساس می کند .

زارعی ادامه داد: همه تلاش های ما برای خدمت به مردم بوده است ،یعنی هم احترام به مردم و هم خدمت به مردم سرلوحه کار ما بود ، اگر این نقش ایفا نمی شد ،نمی توانستیم این جریان را یک جریان مردمی بنامیم .

وی در ادامه با بیان اینکه جریان مردمی یا زهرا بین مردم فرق جویی نمی کند عنوان کرد: این جریان مردم را سیاه و سفید نمی بیند ،مردم را صاحب اصلی انقلاب و نظام می دانند .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشحال هستم که در عرصه سیاسی بجای بی اخلاقی از زبان دوستانم نام مبارک یا زهرا شنیده می شود اظهار داشت: این جریان بدون اتکا به رفتار های غیر اخلاقی و دسیسه های سیاسی با اتکای به فضل الهی مسیر را ادامه می دهد .

وی در ادامه به بیان مشکلات فرهنگی اشاره کرد و گفت: کارهایی که در گذشته بعنوان فرهنگ انجام شد و هزینه هایی را تحمیل کرد ، آیا به اندازه این جریان که از هیچ منابع عمومی استفاده نکرده ،توانسته نام اهل بیت را در جامعه فریاد بزند این نشان می دهد که ما همزمان در عرصه خدمت ،سیاست و فرهنگ بودیم .

غلام محمد زارعی اضافه کرد : به جرات می گویم جریان یا زهرا طی ۸ سال گذشته به اندازه ما بقی ۴۰ سال به مردم خدمت کرده است ، که این محصول حضور پرشور و یا زهرا گفتن های شما است .

زارعی ادامه داد : در شرایط امروزی که جنگ احزاب و اقوام شکل گرفته است در شرایطی که همه جریان های حاضر در صحنه انتخابات بویراحمد ، دنا و مارگون رقیب خودشان را جریان یا زهرا می دادند و فهمیده اند که این جریان تعیین کننده ترین جریان و رقیب جدی دیگر جریان ها است نیاز داریم که یک حرکت جدید و همگرایی نو بیاندشیم .

وی در ادامه افزود : جریان با صلابت تر و پرشورتر از گذشته می تواند به همت همه عزیزان تبدیل به یک موج بنام موج سوم ،محکم تر از موج اول و دوم در صحنه رقابت حضور پیدا کند .

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادی از شاپور رمضانی برخاسته از روستای مازه خریده که برای حضور در این دوره از انتخابات نامنویسی کرده بود اظهار داشت : من باید از حضور دکتر رمضانی در صحنه انتخابات تشکر کنم که ایشان یکی از اساتید ارزشمند ما در دانشگاه یاسوج و یکی از سرمایه های این جریان است و این سرمایه انشالله بتواند در این جریان نقش آفرینی کند .

زارعی ادامه داد : از همه کسانی که در ابتدا با این برادر ارزشمند همراهی کردند و الان بنا به ضرورت با جریان خودشان که همان یا زهرا است جمع کنند قدردانی کنم و بدانیم این مجموعه بزرگ از ابتدا دنبال وحدت بود و هیچ وقت در پی تفرقه و انشقاق نبود .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11318

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: