یک کلاه نمدی سادات محمودی ؛ منتظریان به قلب فساد و تبعیض شلیک کند/غوغای درخشنده پور در بنستان

با حضور ژنرال کهنه کار نستور درخشنده پور ، نادر منتظریان فرمانده میدان مبارزه با ظلم ، تبعیض ، فساد و بی عدالتی صبح امروز این کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا با اهالی درب کلات سادات محمودی و اهالی این منطقه دیدار کرد.

صبح امروز در مسیر امامزاده محمود ع پیر مرد کلاه نمدی با دستهای پینه بسته که چروک صورتش حکایت از رنج سالها تبعیض بود با ابراز گلایه از وضع موجود و فقر توسعه ای حاکم در منطقه از نادر منتظریان خواست تا به عنوان علمدار مبارزه با تبعیض ، بر پیکر ظلم، فقر و بی عدالتی در این منطقه شلیک کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی رحم ایمان خوا ، معلم و روحانی روستای درب کلات مرکز سادات محمودی با بیان اینکه :درب کلات  سادات محمودی همیشه و در هر زمانی در صحنه و در کنار انقلاب بوده است گفت : درب کلات به منتظریان افتخار می کند.
وی گفت : رقبای جریان نیروهای انقلاب باعث شناخت  بیشتر منتخب نهایی جریان انقلاب شده اند و عملکرد انها نشان می دهد  مسیر حق کدام و گزینه اصلح چه کسی است .

این روحانی با اشاره به اینکه درب کلاتی ها با لبیک یا حسین ع از منتخب جریان نیروهای انقلاب حمایت می کنند گفت : در این راه برای شناخت و نشان دادن مسیر حق دکتر درخشنده پور بهترین راهنمای مسیر بوده و به او افتخار می کنیم .

منتظریان در نشست با اهالی درب کلات با تبریک دهه پر فروغ فجر گفت : این انتخابات با تمامی دوره ها متفاوت هست مشکلات کمر شکن و فساد در حال گسترش است .
منتخب نهایی جریان نیروهای انقلاب ابراز داشت : این جریان  تمام قد به دنبال رفع تبعیض، محرومیت ، بی عدالتی و مبارزه با فساد است.

درخشنده پور در این نشست نیز با تبریک دهه پرفروغ فجر گفت : برجستگی و شایستگی ها ی منتظریان در کنار ولایت مداری ایشان ما را مکلف به انتخاب این گزینه اصلح کرده است و با طنین لبیک یا حسین باید تبعیض ، بی عدالتی  و محرومیت ها رفع شوند .
دیدار باخانواده شهدا و تجدید میثاق با شهدای این منطقه با حضور در تمامی گلزار شهدا های عزیز کشور در منطقه سادات محمودی با همراهی درخشنده پور و جمشید صفری از کاندیداهای حامی منتظریان در حال انجام است.

نستور درخشنده پور نیز در این نشست با تبریک دهه پرفروغ فجر گفت: برجستگی و شایستگی های منتظریان در کنار ولایت مداری وی ما را مکلف به انتخاب این گزینه اصلح کرده است و با طنین لبیک یا حسین باید تبعیض ، بی عدالتی و محرومیت ها رفع شوند.

درخشنده پور در جمع مردم سادات محمودی گفت: هر کاری که در دنیا و در این کشور انجام می شود یک مبنا و اصولی دارد  مگر می شود یک فرد آموزش ندیده  را یک هواپیما دستش بدهیم و بگوییم حرکت کن، مگر می شود کسی را که دانشگاه نرفته است بگوییم بیا دانش اموزان را تربیت کن، چطور کسی که الفبای سیاست الفبای اقصاد را نمی داند اگر مشکل شما این است بروید این راه ها را طی کنید و هیچ اعتراضی هم نکنید.

وی گفت: مشکل ما این است فرزندان ما امروز بیکار هستند کدام یک از شما که سن تان هم سن من است یک یا دو فرزند بیکار در خانه ندارید؟چرا خودتان را فدای دیگران می کنید چرا بر روی خیلی از مسائل فکر نمی کنید شما در مقابل فرزندان تان مسئول هستید در مقابل آینده مسئول هستید.

درخشنده پور تصریح کرد:  مگر اینگونه است که راه بیفتید و بگویید فلانی رفیق من بود بله رفیق این رفاقت چه دردی از شما دوا کرد، من هم مثل همه پست و مال و ثروت را دوست دارم اما نه به هر طریقی، خدایا در مقابل تو شهادت می دهم آمدنم در صحنه انتخابات فقط از سر احساس تکلیف بوده است نه فقط من خیلی های دیگر این گونه اند،  ۲۰ سال سابقه  و  تجربه دارم ، تحصیلات دارم و الفبای اقتصاد را می فهمم، ما کاندید داریم که اگر سوال کنی فرق بین شورای برنامه برنامه ریزی و شورای توسعه استان در چیست را نمی داند.

وی بیان کرد: نمی خواهم اینجا کسی را تایید یا رد کنم حرفم من هم در تایید کسی نیست من آقای تاجگردون را نه از نظر سیاسی قبولش دارم بارها هم گفتم از نظر خیلی از مسائل اقتصادی هم قبولش ندارم البته تهمت نمی زنم اما خدا می داند سه هفته پیش استاندار خوزستان آمد گفت نمی توانی رابطه بگذاری من با این فرد رفیق شوم.

درخشنده پور ادامه داد: ما آدم هایی می خواهیم که به مردم خدمت کنند ما برای اینکه به یک توسعه برسیم و استان را به یک جاهایی برسانیم برای این است که ما باید برنامه داشته باشیم نیروهای متخصص و  با استعداد بیاوریم این استان سرشار از این ادم هاست بهترین افراد را در جاهای دیگر داریم که مشغول هستند.

وی گفت: خدا می داند در همین مناطق با استعداد ترین فرزندان را داریم اما زمینه رشد برای آن ها فراهم نیست چون هیچوقت به حقشان نرسیدند یکی از دلایلی که من وارد این عرصه شدم همین مسائل بود آن گونه که می گویم مسائل طایفه ای  و قبیله هم این گونه نیست که همه چیز مسموم است نه اما اینکه بخواهد خواستگاه شود و تمام هدف شود آن را باید باطل بدانیم اما اینکه یک منطقه ای چیزهایی می خواهد که اشکالی ندارد.

درخشنده پور تصریح کرد: اینجا نزدیک ۳۵ روستا وجود دارد ۳۳ شهید را تقدیم انقلاب کرده است سالم ترین فرزندان این استان در این مناطق سادات محمودی است، شما پیدا نمی کنید که ضعیف تر فرد این منطقه برود و در پمپ بنزین ها دستش را جلوی کسی دراز کند اما آدم هایی را می شناسیم چندین ماشین دارند و دستشان همچنان دراز است حق مردم این استان و مردم این منطقه این چیزی نیست که ادا می شود.

وی ادامه داد: کار کردن اصولی دارد باید شاخص ها را ببینیم بررسی کنیم تولید ناخالص ملی باید بررسی شود ما در تمام شاخص های تولید ناخالص ملی در کشور یا استان آخر هستیم یا جز دو سه استان  آخر هستیم  در بخش نفت علارغم اینکه ۲۳ درصد تولید نفت کشور را داریم اما استان آخر از نظر بهره برداری از آن هستیم.

درخشنده پور افزود: در زمینه های دیگر مثل کشاورزی جزو استان های آخر هستیم ما یک متر آزاد راه در استان نداریم علارغم اینکه بهترین استان از نظر استراتژیک هستیم اگر اینها نباشد شما نباید انتظار توسعه داشته باشید، یکی از نماینده ها در یکی از روستاهای اطراف افتخارش این بود دفتر مکالمه تلفن افتتاح کرده در فلان شهرستان ۹ پتروشیمی در حال افتتاح است در اینجا دفتر مخابره یا کافی نت افتتاح می کند.

وی گفت: اگر آمدی و سرمایه گذار آوردی اگر آمدی کارخانه در این نقطه ها احداث کردی تا بتوانی فرزندان این مردم مشغول کنی آن وقت توانسته ای به وظیفه ات عمل کنی باید دنبال این ها باشیم.

درخشنده پور ادامه داد: شرایط به گونه ای شد از کورس رقابت ماندم و نتوانستیم ادامه دهیم،دو راه داشتم یا باید می رفتم می نشستم که سازگار با عهدی که با انقلاب و امام داشتیم نبود اما بالاخره یک نفر باید در این نظام وظیفه خودش را ادا کند.

وی گفت:  ضمن احترام به همه داوطلبان انتخابات مجلس از مردم می خواهم سعی کنیم انتخابات دارای یک رقابت سالم باشد به نظرات دیگران احترام بگذاریم من در میان  این تعداد کاندیداهایی که مطرح است آنالیز کردم و بین این افراد به نظر من کسی که با معیارهای علمی و فنی آگاهی دارد باید کسی باشد که با عدد و رقم آشنایی داشته باشد، نه کسانی  که متاسفانه زندگی شان و وجودشان دست گردن کلفت ها و سرمایه داران و پول های باد آورده باشد نه، آدم هایی که خالص بخواهند خدمت کنند ضمن احترام به دیگران حاج نادر منتظریان را به عنوان فرد اصلح به نظرمان رسید اولا در مقایسه با شرایط روز نیازمند این هستیم از نظر ملی کسانی را انتخاب کنیم که همراه با وضعیت فعلی کشور و رهنمودهای رهبری باشد.

وی تصریح کرد: اقای منتظریان را مقتدر و قوی دیدم و همراه با منویات رهبری و همراه با نظرات امام است این یک ویژگی خاص وی بود دوم وی را مدیری بسیار قوی می دانم که کارشان بیشتر تحلیل مسائل اقتصادی و استراتژیک است فردی بسیار برجسته و یک کارشناس مسلط است.

درخشنده پورگفت: فردی است که احساس می کنم با معیارهای فردی که بتواند برای توسعه استان کمک کند منتظریان است سومین دلیل من این بود در این بحث های قومی و قبلیه ای و طایفه ای که در استان است بررسی کنید یک کلمه که بوی اختلاف بین مردم باشد در صحبت ها و رفتارشان ندیده ایم ، کسی که چنین رفتاری دارد قطعا به درد وحدت واقعی در استان هم می خورد اولین بار که دیدم فردی توانست در شهرستان نظرات جریان های مختلف سیاسی را جلب کند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11319

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: