دو اثر از حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد منتخب کتاب سال استان شد

فصلی نو ، رئیس حوزه هنری از انتخاب دو اثر این نهاد درچهارمین دوره دوسالانه کتاب سال استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ شریف اسلامی عنوان کرد: آئین تجلیل از منتخبین چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال بصورت نمادین در یاسوج برگزار شد.
اسلامی با اشاره به آثار انتخاب شده،بیان داشت: کتاب “مصرف هنری و تجربه ی زیبایی شناختی” به قلم حسن خلیلی و فرود عباسی به عنوان یکی از سه اثر برگزیده و مجموعه شعر “هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن” سروده رسول سنایی در این دوره از دو سالانه کتاب استان شایسته تقدیر شد.
اسلامی تصریح کرد: کتاب مصرف هنری و تجربه ی زیبایی شناختی ، اثری پژوهشی در زمینه جامعه شناسی هنر است و به عنوان منبع مطالعاتیِ پایه برای علاقه مندان به مباحث مصرف هنری، به خصوص رشته اقتصاد هنر محسوب می شود.
رئیس حوزه هنری به اثر دیگر این نهاد اشاره کرد و گفت: مجموعه شعر “هفتادو دو حرف با هفتاد و دو تن” شامل ۷۲ قطعه رباعی عاشورایی سروده رسول سنایی از شاعران توانمند هم استانی می باشد که هر دو اثر با حمایت حوزه هنری استان و توسط انتشارات آناپناه به چاپ رسیده اند.
اسلامی در پایان یادآورشد: از ۱۶۳ اثر رسیده به چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال استان کهگیلویه وبویراحمد۳ اثربه عنوان برگزیده و۶ اثر شایسته تقدیر شد.

.

WhatsApp Image 2020 11 21 at 15.39.24

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12982

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: