زمان آغاز آزمون های نهایی دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

فصلی نو ، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم از هشت شهریورماه ۱۴۰۰ در این استان آغاز می شود.

هادی زارع پور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با فصل جنوب اظهار داشت: این آزمون ها حضوری بوده و برگزاری آنها در کهگیلویه و بویراحمد  همزمان با سراسر کشور تا ۳۱ شهریورماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: تاریخ برگزاری این آزمون ها از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش تعیین و به استان ها ابلاغ  شده  است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون ها ویژه دانش آموزان روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی و انسانی)، فنی و حرفه ای و دوره پیش دانشگاهی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ است.

در همین ارتباط بخوانید

امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم ۸ تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود

زارع پور عنوان کرد: آزمون های نهایی حضوری در مناطق با شرایط کرونایی زرد، نارنجی و قرمز کشور با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمامی نقاط نیز با رعایت کامل شیوه نامه ‌های بهداشتی و نظارت مراقبان بهداشت برگزار می‌ شود.

وی ابراز داشت: سئوالات آزمون های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه درسی و بارم بندی  وضعیت قرمز در شرایط همه گیری بیماری کرونا طراحی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14943

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: