سوریان بالاخره سهمیه المپیک گرفت/ کشتی فرنگی با سهمیه کامل به ریو می‌رود

ورزش > کشتی – حمید سوریان نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست دادن رقیب اوکراینی، به فینال مسابقات گزینشی المپیک رسید و سهمیه المپیک را هم گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک ۲۰۱۶ که در استانبول ترکیه در جریان است،حمید سوریان نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم ایران و دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک در دیدار نیمه نهایی به مصاف دیمیترو سیمابالیوک از اوکراین و نفر سوم اروپا رفت و در پایان موفق شد حریف خود را در مدت زمان یک دقیقه و ۲۵ ثانیه ضربه فنی کند و سهمیه المپیک ۲۰۱۶ را برای ایران بدست بیاورد.

سوریان پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل ایوان لیزاتوویچ از کرواسی و نفر پنجم اروپا به روی تشک رفت و در پایان موفق شد حریف خود را در همان دقیقه نخست با نتیجه ۹ بر صفر شکست دهد.وی سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اریک ویس از آلمان که بهترین عنوانش رده نهمی اروپاست با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت.

با کسب سهمیه وزن ۵۹ کیلوگرم توسط حمید سوریان در آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک،تیم ملی کشتی فرنگی ایران هر ۶ سهمیه المپیک را بدست اورد و با ترکیب کامل راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز پیش از این ۶ سهمیه خود را بدست آورده بود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1191

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: