فصلی نو ،رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت سه بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۶۶ نفر رسید. پرویز یزدان پناه عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فصل جنوب اظهار داشت: هم اکنون ۲۳۴ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و […]

فصلی نو ،رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت سه بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۶۶ نفر رسید.

پرویز یزدان پناه عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فصل جنوب اظهار داشت: هم اکنون ۲۳۴ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند .

وی افزود:از این تعداد ۱۲۸ نفر  مبتلای قطعی و ۲۴ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد:از مجموع ۳۰۸ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۲۸ درصد موارد مثبت بودند.
یزدان پناه با بیان اینکه بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و باشت است  ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۷ هزار نفر بهبود یافته اند.
وی از مردم درخواست کرد رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند