فصلی نو،انتشار عکسی از مربی تیم زنان کبدی تایلند در رقابتهای قهرمانی آسیا به سرعت تبدیل به مهمترین خبر رسانه های غیر رسمی ایران شد.  به گزارش “فصلی نو”، در جریان مسابقات بانوان کبدی قهرمانی آسیا درگرکان  که فقط تماشاگران و اعضای خانم تیم ها حق حضور در سالن را داشتند، یکی از مربیان مرد […]

فصلی نو،انتشار عکسی از مربی تیم زنان کبدی تایلند در رقابتهای قهرمانی آسیا به سرعت تبدیل به مهمترین خبر رسانه های غیر رسمی ایران شد.

 به گزارش “فصلی نو”، در جریان مسابقات بانوان کبدی قهرمانی آسیا درگرکان  که فقط تماشاگران و اعضای خانم تیم ها حق حضور در سالن را داشتند، یکی از مربیان مرد تایلند با ظاهری عجیب در سالن حاضر بوده است.این موضوع تا دیروز بعداز ظهر پنهان مانده بود تا اینکه انتشار یک عکس در فضای مجازی همه چیز را عوض کرد و درست دقایقی پس از انتشار تصویر این مرد تایلندی که با انداختن یک شال روی سر خود قصد فریب مسئولان و دوربین ها را داشته است،میلیون ها نفر نسبت به این موضوع واکنش هایی عموما منفی نشان دادند.

با بزرگ شدن خبر مسئولان فدراسیون کبدی که برگزاری یک مسابقه بین المللی را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند مجبور به واکنش شدند. در ابتدا مدیر روابط عمومی فدراسیون اعلام کرد: «هیچ کسی به ایشان نگفته روسری سر کند و این موضوع ابتکار شخصی این فرد بوده است. دوستان ما در چک کردن ورود و خروج و آیدی کارت بی دقتی کردند و بعد از چند ثانیه این مساله رفع شد. از تمام مردم عذرخواهی می کنیم.»

با این حال رییس فدراسیون کبدی تصویر منتشر شده را حاصل شیطنت یک عکاس می دان. جالب اینکه محمدرضا مقصودلو کم کاری مسئولان زیر مجموعه خود را به عکاسان و جامعه رسانه ربط داده است: «انتشار این تصویر شیطنت یکی از عکاسان بوده است. بلافاصله مسئولان خانم حفاظت سالن مسابقات که از این موضوع نیز اطلاع پیدا کرده بودند این مربی مرد را به بیرون از سالن هدایت کردند. برابر بخشنامه این مسابقات تنها مربیان و سرپرستان خانم تیم‌های شرکت کننده اجازه حضور در سالن مسابقات را داشتند و این اتفاق نیز تنها برای چند لحظه پیش آمد که ما بابت آن از مردم ایران عذرخواهی کردیم. ما مسابقات بسیار مهمی را با حضور ۱۰ تیم میزبانی کردیم که خون از دماغ کسی ریخته نشد اما برخی قصد دارند با طرح مسائلی میزبانی ما را زیر سوال ببرند.»

با وجود توضیح مسئولان فدراسیون کبدی در تصویر منتشر شده و حتی از فاصله دور هم جنسیت این مرد زیرشالی که به سر دارد، مشخص استو اینکه  چطور مسئولان از ظاهر او متوجه نشدند که یک مرد وارد سالن شده، عجیب به نظر می رسد.البته در توضیحات تکمیلی گفته شده این مرد بلافاصله به بیرون هدایت شده است اما به هرحال قدرت تصاویر و توییت ها بیش ار توضیحات بعدی است و این عکس امروز به سرتیتر رسانه های بزرگ اروپایی و آمریکایی  نیز راه خواهد یافت؛ لابد با این شرح که : مربی بانوان تایلند برای هدایت تیمش مجبور به سرکردن روسری شد .

 

باید دید واکنش وزارت ورزش و مسئولان ذیربط به این اتفاق عحیب  چه خواهد بود.اتفاقی که تصویر ایران را در ذهن دیگران مخدوش می کند…

unnamed file3