لزوم تسریع در تزریق دوز بوستر برای کادر درمان و جامعه پزشکی/

فصلی نو ، با شرکت روسای سازمان نظام پزشکی تمامی شهرستان های استان ، جلسه شورای هماهنگی نظام پزشکی استان در محل ساختمان نظام پزشکی مرکز استان تشکیل شد.

به گزارش فصل جنوب ،  در این جلسه  روسای نظام پزشکی خواستار تسریع در تزریق دوز بوستر واکسن کرونا برای کادر در مان واعضائ سازمان نظام پزشکی شدند.

دکتر نظری رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی در این خصوص اظهار داشت : تعداد قابل توجهی از مردم بدلیل اینکه توسط افراد غیر پزشک تحت درمان قرارگرفته ویا مداخلات پزشکی برای زیبایی پوست روی انها انجام شده به پزشکان مراجعه میکنند .

سید محمدکاظم نظری در ادامه افزود : متاسفانه برخی از  این بیماران  دچار ضایعات وصدمات غیر قابل جبران میشوند که پزشکان هم نمیتوانندکار چندانی  در راستای درمان آنان انجام دهند .

سید محمدکاظم نظری اضافه کرد : در مواردی مردم  میبایست مدت زمان طولانی در راهروی دادگاها به دنبال شکایت وپیگیری قضایی باشند و  برخی موارد گزارش شده  حاکی از آن است که درخیلی از آرایشگاهای زنانه خدمات لیزر وتزریق ژل وبوتاکس وحتی اعمال جراحی کوچک روی پوست انجام میشود که کاملا خلاف قانون است وبعدازاینکه درصدی از این افراد دچار صدمه ومشکل میشوند به پزشکان ارجاع داده می شوند .

وی ضمن تاکید بر حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بخاطر افتادن سلامت آنان بیان کرد : جهت حفظ سلامت مردم و پیشگیری از به خطر انداختن سلامت مردم تشدید نظارت وبرخورد جدی تر با این افرادضروری شدت خواهد گرفت .

بر اساس این گزارش اعضای جلسه  با ابراز نگرانی از روند رو به رشد مداخله غیر مجاز در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت خواستار جدیت بیشتر وتشدید بر خورد دستگاههای متولی شدند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15384

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: