واکنش ها به برکناری جاودان سیرت: مردم خدمتگذار صدیقی را در بیمارستان جلیل از دست دادند
واکنش ها به برکناری جاودان سیرت: مردم خدمتگذار صدیقی را در بیمارستان جلیل از دست دادند

فصلی نو ،  شهروند یاسوجی در واکنش به برکناری رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: خدمتگذار صدیقی را برکنار کردند در حالیکه خدمات زیادی را به مردم استان ارایه دادند و در خط مقدم مبارزه به این بیماری خطرناک حضور فعال داشتند. مهدی رستمی افزود: دکتر جادوان سیرت در اوجه همه گیری کرونا به یکباره […]

فصلی نو ،  شهروند یاسوجی در واکنش به برکناری رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: خدمتگذار صدیقی را برکنار کردند در حالیکه خدمات زیادی را به مردم استان ارایه دادند و در خط مقدم مبارزه به این بیماری خطرناک حضور فعال داشتند.

مهدی رستمی افزود: دکتر جادوان سیرت در اوجه همه گیری کرونا به یکباره برکنار شدند و خدمات فراوانی که به جامعه استان ارایه کردند نادیده گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در طی قریب به یک سال و اندی از آغاز این بیماری و حتی قبل تر از آن شاهد تلاش های ایشان در بیمارستان شهید جلیل بودیم که شبانه روز در خدمت مردم بیمار بود.

رستمی تصریح کرد: از نزدیک شاهد بودیم ایشان به همراه خانواده اش به واسطه حضورشان در بیمارستان دوبار به این ویروس مبتلا شدند و بدترین شرایط ممکن را متحمل شدند اما دست از خدمت رسانی به مردم و بیماران برنداشتند و بیمارستان را رها نکردند تا سنگر اول مبارزه خالی نشود.

وی گفت: ایشان باید بدانند اگرچه به دلایل غیرمنطقی آنهم در شرایط بدی برکنار شدند اما تلاش ایشان از چشم هیچ فردی پوشیده نیست، چه کسانی که بیمار شدند و تحت نظر ایشان مداوا شدند و چه اطرافیان بیماران که شاهد از جان گذشتگی دکتر جاودان سیرت بودند، مردم قدردان زحمات خالصانه شما هستند.

وی  در پایان گفت: از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار محترم و فرماندار شهرستان بویراحمد به تقاضای آحاد مردم استان و همچنین رئیس ستاد کرونای استان و اعضای این ستاد که خواهان ابقای دکتر جاودان سیرت به واسطه خدمت به خلق خدا هستن تقاضا می شود توجه ویژه داشته و به نظرات مردم این استان صحه بگذارند؛ بسا که دعای خیر مردم و رضایت خداوند تبارک و تعالی شامل حالشان شوند و در این امر خیر کوتاهی نفرمایند.