پاکسازی و بازگشایی سیل بندها و جداول شهر یاسوج پس از بارندگی های اخیر

فصلی نو ، مدیر سازمان پسماند شهرداری یاسوج از بازگشایی و پاکسازی سیل بندها و مسیل ها و جداول و پل های سطح شهر قبل و بعد از بارندگی توسط نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهر داری یاسوج خبر داد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج کریمی با اشاره به اینکه تمام نیروهای شهرداری یاسوج برای خدمات رسانی به شهروندان در زمان بارندگی در صحنه حضور داشتند، تصریح کرد: بعد از بارندگی شاهد آبگرفتگی و وجود گل و لای در شهر بودیم، و تمام نیروهای شهرداری، فضای سبز، پسماند، بحران، آتش نشانی و…در حال خدمات رسانی در سطح شهر هستند و تاکنون بیشتر معابر و خیابان های شهر از آثار بارندگی پاکسازی شده است.

کریمی افزود:رفع آبگرفتگی جداول، جمع آوری زباله، نخاله ها از سطح شهر، جمع آوری شاخ و برگ درختان شکسته شده و… از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای سازمان مدیریت پسماند از زمان بارندگی تاکنون انجام شده است.

وی تأکید کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در معابر، خیابان ها و کوچه ها می توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا نیروهای شهرداری با حضور به موقع خود در محل، اقدامات لازم جهت رفع مشکل پیش آمده انجام دهند.

IMG 20220118 WA0136 IMG 20220118 WA0135 IMG 20220118 WA0134 IMG 20220118 WA0133

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=16198

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: