با متخلفین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات برخورد خواهد شد/ تقدیر فرماندار از مرکز بهداشت و اتاق اصناف بویراحمد

فصلی نو، فرماندار شهرستان بویراحمد گفت : در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزا و عروسی با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .

به گزارش فصل جنوب،  شهرام مهدوی مطلق در نشست هفتگی کرونا شهرستان بویراحمد اظهار داشت :در بحث مراسمات و تجمعات از عموم مردم درخواست داریم نسبت به تجمعات در مراسمات  رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند  که اگر نیاز به برخورد باشد برای سلامتی آحاد جامعه برخورد می شود.

مهدوی مطلق ضمن تقدیر از زحمات کادر  بهداشت و درمان افزود: در شهرستان بویراحمد کار گردشگری و محدودیت مراکز درمانی استان و همچنین جمعیت شهرستان زحمات کادر درمانی را دو چندان کرده است که جای تقدیر از دکتر یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان دارد .

مهدوی مطلق ضمن گرامی داشت یاد شهید محمد زارعی شهید مدافع سلامت استان بیان کرد ؛از اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بویراحمد که همکاری خودجوش دارند تقدیر می شود همچنان ستاد کرونا با قدرت بیشتر و آمادگی بیشتر جهت مواجهه با شیوع این بیماری به سر می برد .

وی تاکید کرد : از تمام ظرفیت های موجود جهت ترزیق واکسناسیون استفاده شود همه تریبون اعم از مساجد مدارس شوراهای شهر و روستا برای امادگی با بحث موج جدید کرونا و تشویق جامعه برای واکنساسیون همکاری داشته باشند .

فرماندار بویراحمد افزود : دانشگاه یاسوج بعنوان نماینده همه دانشکاهها جهت هماهنگی فعالیت خوابگاه دانشجویان  انتخاب شده است ، هر صنف و اداره باید ستاد کرونا داشته باشد و تا اخر مجموعه رصد شود .

وی ادامه داد :در بحث نظارت و گشت زنی همچنان ادامه داشته باشد چون در پایان سال هستیم جدیت ّبیشتر شود و همه ظرفیت ها برای ترزیق واکسناسیون  پای کار بیایند و اگر  کم هست گسترش داده شود تا دسترسی راحت تر باشد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=16184

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: