فصل جنوب ، بمناسبت فرارسیدن ۲۹ اسفند سالروز سقوط هواپیمای تهران به یاسوج ، مدیران، احزاب ، افراد و گروههای مختلف با بارسال پیامی ، سالگرد یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ استان را گرامی داشتند . نستهن مقدم شهردار یاسوج نوشت: برای این‌جانب مایه دریغ و افسوس بسیار است که تعداد قابل توجهی از […]

فصل جنوب ، بمناسبت فرارسیدن ۲۹ اسفند سالروز سقوط هواپیمای تهران به یاسوج ، مدیران، احزاب ، افراد و گروههای مختلف با بارسال پیامی ، سالگرد یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ استان را گرامی داشتند .

نستهن مقدم شهردار یاسوج نوشت:

برای این‌جانب مایه دریغ و افسوس بسیار است که تعداد قابل توجهی از مسافران پرواز بی بازگشت تهران به یاسوج در بهمن ماه سال ۹۶،که  از نخبگان  استان ، کشور و بودند. ما در انتظار بودیم که شاهد درخشش و سربلندی روزافزون این عزیزان باشیم .

این‌جانب با قلبی آکنده از اندوه و ضمیری امیدوار به فضل و رحمت بی‌کران الهی، یاد و خاطره تابناک این عزیزانِ سفرکرده به ساحت ابدیت را گرامی می‌دارم و برای خانواده‌ها و دوستان داغدار آنان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

نستهن مقدم شهردار یاسوج


مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج نوشت :

انالله و اناالیه راجعون

بسمه‌تعالی
سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای تهران به یاسوج  که به جان باختن چند ده نفر از هم‌ استانی ها و هم میهنان عزیزمان انجامید دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز میدارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت میکنم.
حجت السلام ایرج جمال سیرت
مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج
حمال سیرت e1589740194349

ایرج جمال سیرت

————————————————————————————————————————————–