فصلی نو ، جمعی از مردم سی سخت با ارسال مطلبی از مدیرکل صدا و سیما بخاطر تلاش های انجام شده در راستای اطلاع رسانی حادثه اخیر زلزله در این شهر از مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان تقدیر کردند .

به گزارش فصل جنوب در این یادداشت آمده است :

 

خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی آیات قرآن و روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین ووالاترین خصلتها شمرده شده است.
خداوند بزرگ را شاکریم به خاطر وجود انسان های شایسته ای که خدمت به خلق را سرلوحه کار مدیریتی خود قرارداده اند و در این راه هرگونه تلاش و کوششی را به کار می گیرند، انسان هایی که در لباس خدمت پا به پا و دوشادوش مردم گام بر می دارند تا شاید بتوانند باری از دوش خسته آنان بردارند .

درحادثه‌ای که در شهرمان سی سخت پیشامد شاهد مدیریت جهادی برادر بزرگوامان آقای دکتر امیر رئوف -مدیر کل محترم مومن و متدین و صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد- بودیم وبه عینه دیدیم مهربانی و مهرورزی این عزیز بزرگوار را که در لباس خدمت چگونه مردم این دیار را دعوت به آرامش می کردند و برای پیگیری مطالبات و خواسته های ما در این شرایط سخت از همان ابتدا هرچه توان داشتندرابه کار گرفتند تا مسئولین کشوری و استانی با همت بیشتر تلاش کنند تا کمی سنگینی این غم و این بار بزرگ قابل تحمل تر شود.

جا دارد مراتب قدردانی و تشکر مردم دیار برف و آفتاب، سرزمین استوار دنا ،مردم شهر سی سخت را به این عزیز بزرگوار ابلاغ نماییم و از صمیم قلب از خداوند بزرگ و متعال برای برادربزرگوارمان_ آقای دکتر امیر رئوف مدیرکل جهادی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد_ آرزوی صحت ، سلامت و توفیق روز افزون در امر خدمت رسانی داشته باشیم.

از طرف : جمعی ازمردم سی سخت