فصلی نو ، فرماندار شهرستان دنا از کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی چاه آب توت نده با اعتبار ۳میلیارد تومان خبر داد .

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دنا عبدالحمید پناهی روئز گذشته در جمع خبرنگاران گفت : در تکاپوی رفع مشکل آب شرب توت نده که پس از چندین ماه با مشکلات کم آبی روبرو شده  بود که بنا به وعده ای که به اهالی محترم این منطقه داده شد از نقاط از قبل مشخص شده بازدید بعمل آمد.

پناهی اظهار داشت : این با عمل بنا به درخواست  عمومی اهالی توت نده ،نمایندگانی از دستگاههای مرتبط با حضور فرماندار دنا،معاون مدیر کل امنیتی انتظامی، مدیر عامل شرکت آبفاز استان، مدیر آبفاز شهرستان ،بخشدار مرکزی،معاون آب منطقه ای استان و مدیر امور آب شهرستان از نقاط از قبل مشخص شده بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد : در راستای آبرسانی و اجرای عملیات احداث چاه تلاش مدیران دستگاههای مرتبط ستودنی است هدف تامین آب شرب سالم و همیشگی است.

فرماندار دنا با تاکید بر اینکه  عملیات کلنگ زنی این طرح در دهه فجر انجام خواهد شد عنوان کرد :  خدمت رسانی به مردم و روستاهها وظیفه مردیران و دستگاهها است بنابراین منتی روی دوش مردم نیست ضمن اینکه از صبر و حوصله اهالی توت نده برای کمبود آب شرب سپاسگزاریم.

پاسره مدیر عامل آبفاز استان  در این بازدید شروع عملیات حفاری در روزهای آینده را وعده داد .

معاون آب منطقه ای استان  نیز خاطرنشان کرد: مکان جدید حفر چاه از بهترین آب شرب سالم با منابع زیر زمینی آبی مطلوب بوده است.