۳۹ درصد از زندانیان زندان های کهگیویه و بویراحمد مشغول به کارند

فصلی نو ،مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۹ درصد از محکومان زندان‌های این استان با مهارت آموزی در زندان مشغول به کار شده اند.

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان ، منصور بیژنی اظهار داشت: زندانیان در زمینه‌های مختلف از جمله، قالی بافی، گلیم بافی، گلدوزی، قلاب بافی ، معرق کاری، اشتغال نشسته، خیاطی، کارگلاهاهای بیرون و… و با همراهی و همکاری سازمان فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: همانگونه که بیکاری برای سلامت رفتار و روان سم و زهر مهلکی است، اگر می خواهیم که بحث درمان و اصلاح و تربیت بزهکاران به خوبی انجام شود، باید به مقوله اشتغال زندانیان در زمینه های مختلف توجه خاص و مؤثری داشته باشیم.

این مقام ارشد زندان های استان تصریح کرد: زندان فقط محل نگهداری مجرمین و بزهکاران نیست بلکه با توجه به سیاستهای کلان نظام و سازمانها باید محلی برای آموزش باشد.

مدیر کل زندان های استان در ادامه افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۵۱۰ نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد گواهینامه مهارت آموزی و حرفه آموزی دریافت کرده اند که تلاش می کنیم این رقم را به ۹۰۰ نفر افزایش دهیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13435

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: