یادداشتی از شیرین بانو زرین – کارمند بدنه دولت و بی تفاوتی مسوولین

شایسته بود در هر سازمانی و اداره ی بزرگداشتی برای قشر کارمند برگزار گردد و از کارکنان نمونه تجلیل بعمل آید.

فصلی نو – شیرین بانو زرین

امروز ۴ شهریورماه در تقویم کشور به نام روز کارمند به ثبت رسیده است .همان کارمندانی که در این وضعیت اقتصادی با یک میلیون و دو میلیون و مطالبات به تعویق افتاده زندگی را سپری میکنند و هر روز در انجام وظیفه کوتاهی نمیکنند .
کارمندان از جمله اقشار تاثیر گذار در جامعه هستند و به طور کلی بدنه دولت جمهوری اسلامی، و شمار کثیری ازافراد جامعه را تشکیل می دهند. بنابراین تقدیر از این قشر تلاشگر و رسیدگی به مشکلات سیستم های اداری از زبان آن ها در هفته دولت، موجب ثبت روز کارمند در تقویم گردید.
ثبت روز کارمند علاوه بر ایجاد حس انگیزه و تلاش در این کارکنان خستگی ناپذیر، فرصتی مناسب برای تجلیل و قدردانی از دلسوزی و حسن نیت این افراد است که زمان خود را صرف بهبود امکانات نظام و خدمت رسانی به مردم کشور می کنند. برای آن ها باید برنامه های ویژه ای را اجرا نمود تا به طور صحیح قدردانی شوند و برای ادامه مسیر و انجام اهداف نظام تشویق شوند.
این روز بیش از آنکه از جهت فرمایشی و شعاری حائز اهمیت باشد فرصتی ست مناسب برای تبیین جایگاه و رفع مشکلات کارمندان.از آنجا که کارمندان با دلسوزی و حسن نیت وقت خود را صرف خدمت به مردم و نظام میکنند.بی شک دولت باید توجه ویژه ای نسبت به آنان مبذول داردو با طراحی برنامه های صحیح بیشترین استفاده را از این نیروهای زحمتکش جهت پیشبرد اهداف خود ببرد.
قشری که در مدت خدمت در مواجهه با مشکلات چه جسمی و چه روحی میباشند. از مشاغل سخت گرفته تا به نسبت مشاغلی که درصد سختی کار آنان کمتر هست.
کارمندان همانند ستونی برای دولت هستند و هر کدام در هر جایگاهی به نوبه خود نقشی در پیشبرد اهداف سازمان دارند.
شایسته بود در هر سازمانی و اداره ی بزرگداشتی برای قشر کارمند برگزار گردد و از کارکنان نمونه تجلیل بعمل آید. رشد فرهنگ سازمانی در ادارات با ارج نهادن به کارکنان آن مجموعه ها امکان پذیر خواهد بود و اینک قابل توجه است که در ادارات استان چند درصد از روسای دستگاهها و سازمان ها و ادارات این روز در پیامی به کارکنان زیر مجموعه خود تبریک گفتند و به این مقوله اهمیت می دهند !
به پاس قدردانی از تمامی تلاشگران عرصه سازمانی در تمامی نهادها و ادارات و گرامیداشت منزلت کارمندان شریف و زحمتکش، این روز خجسته را به تمامی کارکنان و کارمندان شریف ایران اسلامی بویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بیمارستانها،پایگاههای بهداشتی ، مراکز بهداشتی و درمانی و تمامی کارکنانی که در جای جای این کشور و نقاط دورافتاده و شرایط خاص از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نمیکنند تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم مسئولین محترم بیش از پیش این گوهرهای ثبات و پایداری جامعه را ارج نهند.
توفیق هر چه بیشتر در خدمت به مردم و خلق خدا را برای همه کارکنان زحمتکش مسألت دارم.
امید آن که عرصه خدمتگزاری را قدر نهاده و از این توفیق به نحو شایسته در راستای خدمت رسانی به آنان بهره مند شویم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10006

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: