یادداشت ارسالی – غریب پور غریبانه رفت

جامعه ما نیاز به مردانی چون دکتر غریب پور دارد تا بتواند چرخ های کهنه و فرسوده ی صنعت را نوسازی کند تا میزان پایبندیش به شعار تولید ملی و ثروت ملی اثبات شود. آن جناب! یا برند شدن آقای غریب پور در صنعت برایش سخت بود که ببیند در زیر مجموعه اش کسی از خودش شاخص تر و توانا تر باشد.

فصلی نو- سیدمجتبی محمدی

غریب پور  از تلاش در صنعت فولاد و معدن غریبانه کنار گذاشته شد، آن موقع که در موسم خزان اقتصاد و جولان ویروس کرونا، با امید و تلاش، نوید بهاری را در صنعت دادی باید از طرف کوته نظران منتظر چنین پاداشی می بودی.
بله، در ایامی که تحریم ها و شرایط بد اقتصاد جهانی به واسطه شیوع کوئید۱۹، کشور عزیزمان ایران را تحت تاثیر قرار داده بود، زاگرس نشینی با اراده ای پولادین و همانند دنای راست قامت و استوار در کنار دماوند ایستاد تا ثابت کند میتوان ایران را ساخت حتی با دستان خالی و آنقدر تلاش کرد و کرد تا هر روز خبری از کشف معدنی و بهره برداری از کارخانه ای در بخش معدن و صنعت فولاد در حوزه کاری خود می داد.
دکتر غریب پور چون عقیقی بر بلندای صنعت ایران می درخشید، او یک‌ شبه به قله نرسیده بود بلکه با دانش و تلاش پله‌های ترقی را طی نموده و شایستگی خود را در تمامی مجموعه های کاری نشان داد، آقا زاده نبود ولی آقا بود، تحصیلات و کسب دریافت مدارک علمی او نه با خرید مدرک و نه با کپی برداری است بلکه با شیره جان و جوهر عشق جویای علم بوده و چراغ امید به دست، موفق به کسب علم و دریافت مدارک مربوط به آن شد. پیشرفت او نه به واسطه ی وابستگی بلکه به واسطه ی دانش و لیاقت و تعهداتش به جامعه بود . در هر صنعتی که قدم گذاشت کارنامه ای درخشان از خود به جای نهاد ، موجب افتخار ایران و ایرانی بوده و است.
جامعه ما نیاز به مردانی چون دکتر غریب پور دارد تا بتواند چرخ های کهنه و فرسوده ی صنعت را نوسازی کند تا میزان پایبندیش به شعار تولید ملی و ثروت ملی اثبات شود. آن جناب! یا برند شدن آقای غریب پور در صنعت برایش سخت بود که ببیند در زیر مجموعه اش کسی از خودش شاخص تر و توانا تر باشد. یا گوشه چشمی به انتخاب ۱۴۰۰دارد و نگران است که مجلس اصولگرای انقلابی نگذارد بیشتر از یکسال بر مسند وزارت تکیه کند.
ولی آنچه که در خاطره و یاد ملت ایران و تاریخ می ماند خدمتگزاری و تلاش بی شائبه جناب غریب پور خواهد بود، انشالله ایشان بتوانند در سایر عرصه ها، خدمتشان را به جامعه عرضه نمایند، آرزوی موفقیت برای ایشان داریم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13131

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: