یک کشته و دو زحمی بر اثر واژگونی پژو پارس در یاسوج

فصلی نو ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودرو پژو پارس در نزدیکی زندان مرکزی یاسوج یک کشته و ۲ زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش فصل جنوب ،جهانبخش وحدت نژاد روز چهارشنبه  اظهار داشت: خبر واژگونی خودرو پژو پارس حدود ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه طی تماس مردمی به اورژانس ۱۱۵ یاسوج اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شدت سانحه، یک نفر از سرنشینان خودرو پارس در دم جان باخت.

وحدت نژاد عنوان کرد: ۲ نفر مصدوم دیگر بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13336

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: