۵۱۶ واحد مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است

فصلی نو ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۱۶ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی در این استان در دست ساخت است.

به گزارش فصل جنوب ، حامد صیادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح مسکن ملی در دست ساخت پنج تا هفت درصد است.

وی بیان کرد: ۵۲۰ نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان تاکنون واریز وجه کرده اند و بانک مسکن به عنوان بانک عامل، پرداخت تسهیلات این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.

صیادی گفت: متقاضیان مسکن ملی می بایست برای تسریع در ساخت طرح نسبت به واریز آورده دوم اقدام کنند.

وی اظهار داشت: سه هزارو ۳۸۵ نفر در طرح مسکن ملی در مناطق مختلف استان ثبت نام کرده اند.

صیادی با اشاره به روند خوب پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن گفت: تاکنون ۴۹۱ واحد مسکونی این طرح در استان پروانه ساخت دریافت کرده اند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد متقاضیان طرح مسکن ملی بیشترین متقاضیان مربوط به شهرستان‌ گچساران بوده است.

وی ادامه داد: ۲ هزارو ۱۹۵ متقاضی در گچساران برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند با توجه به توافق انجام شده بین بنیاد مسکن و راه شهر سازی زمین برای ساخت متقاضیان فاز یک ۲۸۸ واحد تامین شده است.

صیادی گفت: نقشه اجرای واحدها از سوی بنیاد مسکن طراحی و در جلسه سیمای منظر شهری استان به تصویب رسید.

صیادی افزود: بر اساس زمین تامین شده از سوی سازمان ملی زمین در طرح مسکن ملی ۵۰۰واحد در گچساران، چرام ۵۰ واحد، ۴۰ واحد لیکک و ۴۲ واحد در سی سخت ساخته خواهد شد.

وی ابراز کرد: تاکنون آماده سازی و تسطیح طرح مسکن ملی در گچساران، کهگیلویه، لیکک و دنا انجام شده و پیش نویس پروانه ساختمانی از شهرداری های این شهرستان ها اخذ شده است.

صیادی ابراز کرد: عملیات اجرای طرح مسکن ملی گچساران به شکل بنیاد ساخت است و هم اکنون اجرای ۱۴ فونداسیون از مجموع ۷۲ بلوک در حال اجراست.

وی ادامه داد: همچنین پرژه مسکن ملی در دهدشت نیز بصورت گروه ساخت در حال ساخت است و تاکنون عملیات ۲۳ بلوک آغاز شده که از این تعداد ۲ واحد نیز سقف نیز اجرا شده است.

صیادی گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن ملی از امروز(پنجشنبه) آغاز می شود و متقاضیان می توانند در صورت تمایل در این طرح نامنویسی کنند.

وی اظهار داشت: همچنین تعداد پرونده ۳۸۸ واحد تاکنون در بانک عامل(بانک مسکن) انعقاد قرار داد کرده‌ایم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13313

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: