۲۲۳۶ نسخه کتاب کمک درسی به کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

فصلی نو ، با پیگیری‌های صورت گرفته با بنیاد علمی آموزشی قلم چی، ۲۲۳۶ نسخه کتاب کمک درسی و تست در مقاطع مختلف تحصیلی در قالب طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد، ۲۲۳۶ جلد کتاب کمک درسی به ارزش ۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی به ۶۵ باب کتابخانه عمومی در سراسر استان، اهدا شد.

یاسر رحیمیان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بنیاد خیریه علمی آموزشی قلم چی، اظهار داشت: کتاب‌های اهداء شده مربوط به تمامی مقاطع تحصیلی و رشته گروه‌های تحصیلی مختلف است که می‌تواند نقش بسزایی در جذب دانش‌آموزان و دانشجویان به کتابخانه‌های عمومی استان داشته باشد.

رحیمیان با اشاره به اهمیت کتاب‌های کمک آموزشی در رشد و پیشرفت دانش‌آموزان گفت: با توجه به دشواری‌های خرید کتاب‌های کمک آموزشی و کنکوری برای اقشار کم‌درآمد جامعه و لزوم تجهیز و به روزرسانی کتابخانه‌های عمومی به کتاب‌های آموزشی و کمک درسی، با مساعدت و همکاری بنیاد علمی آموزشی قلم چی؛ تمامی کتابهای اهدایی در کتابخانه های عمومی استان توزیع شد.

گفتنی است کار اهداء و توزیع این کتابهای کمک درسی با حضور مدیرکل کتابخانه های استان و نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم چی کشور، رئیس بنیاد قلم چی استان و روسای ادارات شهرستانها با رعایت نکات بهداشتی در یاسوج انجام شد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13849

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: