افشاگری عضو حاضر در جلسه هم استانی های مقیم تهران از انتشار خبر کذب برای بزرگ نشان دادن یک نماینده مجلس در استان +جزییات

فصلی نو،پس از انتشار خبری مبنی بر حضور جمع کثیری از مدیران و سیاسیون استان در تهران در یک نشست و بهره برداری سلیقه ای که رسانه های منتصب به یکی از نمایندگان استان به این نشست داشتند (نوشته این رسانه ها را در زیر همین خبر بخوانید)برخی از حاضرین در ایم جلسه نسبت به خبر فوق واکنش نشان دادند.

به گزارش فصلی نو،طی تماسی که با یکی از  حاضرین در جلسه فوق داشتیم تا از صحت و سقم این خبر مطلع شویم وی به فصلی نو گفت : این جلسه که صرفا بخاطر هم اندیشی و دیدار بخشی از نیروهای سیاسی بویراحمد و دنا مقیم تهران برگزار شد.

وی گفت : هیچ گونه بحث اثباتی  ،نفیی در باره شخصی صورت نگرفت و تمام مطالب منعکش شده دروغ و کذب محض است.

شخص حاضر ضمن اظهار تاسف از نشر اخبار کذب در رابطه با این جلسه گفت :در این جلسه توافق شد که جلسات ،نشست ها و هم اندیشی ادامه پیدا کند.

ایشان ادامه داد : قرار بر این شد که تمامی نیروهای کاردان ،تاثیر گذار و سیاسی استان و شهرستان ها دعوت شود تا در این جلسات حضور پیدا کنند.

وی گفت : در این جلسه فقط روی یک مبحث صحبت شد و آن هم نحوه فراگیر شدن همنشینی و هم اندیشی هم استانی های مقیم تهران ،فراهم آوری و زمینه سازی مقدمات نشست هم استانی های مقیم تهران بود و غیر از این هر ادعایی کذب محض است.

وی هدف از انتشار این خبر را دنبال کردن منافع شخصی انتشار دهندگان عنوان کرد : بنظر می آید منافع شخصی در این انتشار خبر کذب دخیل بوده است و یا هم شاید خواسته اند برای فردی که عنوان شده است بزرگنمایی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی در این جلسه حضور داشتند بیان کرد: آقایان سید باقر موسوی،غلامرضا پناه،غریب پور،داریوش بیات ،حاج اردوان  ایزدپناه،راستیان،سید ضیا هاشمی،قوام فروزان،محمد علی وکیلی،حسن وکیلی،فرید مرادیان ،سپهر،عبدی افتخاری،هجیر تشکری در جلسه حضور داشتند.


متن خبر درج شده توسط رسانه های منتسب به نماینده

بنا به گفته یک منبع مطلع، هفته گذشته جلسه ای با حضور جمع کثیری از مدیران و سیاسیون استان در تهران با پیگیری یکی از مدیران اسبق استان که زمان خاتمی برکنار شد علیه نماینده گچساران و فعالیتهای وی در مجلس تشکیل شد‌.
این فرد که تلاش های پیشینش برای نزدیک شدن به غلامرضا تاجگردون بی نتیجه مانده، در این نشست اظهارات تندی علیه نماینده گچساران و فعالیتهای وی در استان داشته است که با واکنش تند محمدعلی وکیلی نماینده تهران و مخالف سید باقر موسوی نماینده اسبق بویراحمد و قوام فروران روبرو گردید.
در این جلسه مسئول یکی از رسانه های منتقد تاجگردون که از بانیان نشست بوده نیز حضور فعال داشته است.
این مدیر اسبق که تلاش های چند ساله اش برای رسیدن به کرسی مدیریت در استان بی نتیجه مانده در صدد بود تا نزدیکان خود را با ایجاد تقابل اجتماعی در مصدر امور جای دهد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5256

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: