فصلی نو ، مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان وصنایع وابسته در شهریاسوج بدون افتتاحیه رسمی خبر داد . به گزارش فصل جنوب ، این مقام مسوول گفت با توجه به مصوبه ستاد ملی واستانی مبارزه با ویروس کرونا واستناد به نامه های ارسالی معا‌ون وزیر صمت […]

فصلی نو ، مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان وصنایع وابسته در شهریاسوج بدون افتتاحیه رسمی خبر داد .

به گزارش فصل جنوب ، این مقام مسوول گفت با توجه به مصوبه ستاد ملی واستانی مبارزه با ویروس کرونا واستناد به نامه های ارسالی معا‌ون وزیر صمت ؛معاون وزیر بهداشت و تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری عنوان فوق الذکر در دستور کار این شرکت قرار گرفت .

نمایشگاه تخصصی مبلمان

نمایشگاه تخصصی مبلمان – بابک درست

درست در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور وحساسیت مقام ارشد استان در حفظ پروتکل های بهداشتی ؛رعایت فاصله گذاری اجتماعی ؛استفاده اجباری از ماسک وضدعفونی ها برای بازدید کننده ‌و غرفه داران لذا این موضوع با دقت بسیار بالا و با حضور دستگاههای نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی با جدیت پیگیری خواهد شد تا شاهد کمترین میزان ابتلا به این ویروس منحوس در حین برپایی نمایشگاه باشیم .

مشاور معاون وزیر صنعت ؛معدن وتجارت افزود این نمایشگاه صرفا برای افرادی که در این رسته فعالیت دارند یا در صدد اخذ نمایندگی هستند مجاز بوده و به دلیل تخصصی بودن و حمایت از سلامت عمومی مردم در برابر بیماری کویید ۱۹ از حضور مردم عادی وصنوف غیره مرتبط جلوگیری میشود.

درست در ادامه افزود :به  بازدید کنندگان این حوزه با نام نویسی وارئه کد ملی در سامانه اپلیکشن ماسک که موارد احتمالی به بیماری کرونا را در یک ماه اخیر مشخص میکند مجوز ورود به نمایشگاه تخصصی مبلمان  داده خواهد شد .

ایشان مدت زمان برپایی نمایشگاه را چهار روزه و از ۲۷ بهمن لغایت ۱ اسفند ماه ۹۹ در مصلی امام خمینی (ره ) شهر یاسوج اعلام کرد .

در همین ارتباط بخوانید :

نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان گشایش یافت

 

این مقام مسوول در پایان از همکاری همه دستگاههای اجرایی ودر راس استاندار فرهیخته استان ؛ریاست سازمان صنعت معدن وتجارت ؛ریاست دانشگاه علوم پزشکی وفرماندار شهرستان بویراحمد به جهت حمایت از مجموعه نمایشگاهی در بحث برپایی عناوین مصوب تقدیر وتشکر ویژه به عمل اوردند.